X
Επικαιρότητα

Το νέο Tesla Model 3 είναι πλέον εδώ

Το νέο Tesla Model 3 είναι το μοντέλο με το οποίο ο Elon Musk αναμένεται να κατακτήσει και εμπορικά πλέον τον κόσμο της ηλεκτροκίνησης.

Την περασμένη εβδομάδα, σε μια ειδική τελετή-γιορτή που διοργανώθηκε από τα στελέχη της Tesla στην έδρα της αμερικάνικης εταιρείας στη Νεβάδα των ΗΠΑ, o Elon Musk παρέδωσε στους νέους τους ιδιοκτήτες τα πρώτα αντίτυπα του Model 3 που βγήκαν από την υπό διαμόρφωση γραμμή παραγωγής του μοντέλου. Όπως επιβεβαιώθηκε, μέσα στον Αύγουστο θα κατασκευαστούν 100 επιπλέον αντίτυπα, τον Σεπτέμβριο επιπλέον 1.500, ενώ από τον Δεκέμβριο και εξής, η μηνιαία απόδοση του εργοστασίου θα ανέρχεται στις 20.000 μονάδες. Δυστυχώς για τους Βρετανούς, αλλά και όλους οδηγουν από τη… λάθος μεριά του δρόμου, η παραγωγή των «δικών» τους αυτοκινήτων δεν αναμένεται να ξεκινήσει πριν τις αρχές του 2019.

Με δεδομένες τις 500.000 παραγγελίες που έχουν ήδη κατατεθεί μέσω του διαδικτύου στο ηλεκτρονικό δίκτυο πωλήσεων της Tesla, ο Elon Musk δήλωσε κατά τη διάρκεια της ως άνω εκδήλωσης πως αν κανείς παραγγείλει σήμερα το προσωπικό του Model 3, η παράδοσή του δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί πριν τα τέλη του 2018. Κάτι που, όπως όλα δείχνουν, κάθε άλλο παρά πτοεί τους δυνητικούς πελάτες της αμερικάνικης φίρμας.

Σε ότι αφορά το πραγματικό «ποιον» του πιο πολυσυζητημένου ίσως νέου μοντέλου της παγκόσμιας αυτοκίνησης, οι ιθύνοντες της εταιρείας αποκάλυψαν αρκετές από τις τεχνικές του περγαμηνές. Η πρώτη είδηση αφορά στη διάθεση δύο εκδόσεων, τη βασική και την Long Range, με την πρώτη να εξασφαλίζει αυτονομία 354 χλμ. και τη δεύτερη 500 χλμ. Η τιμή για την στάνταρ έκδοση ορίστηκε στα 35.000 δολάρια στις ΗΠΑ –ακριβώς όπως είχε υποσχεθεί προσωπικά ο Elon Musk στους φίλους και οπαδούς της εταιρείας- και για τη μεγαλύτερη στα 44.000 δολάρια.

Πιθανολογείται, καθώς τίποτε ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί, πως η βασική έκδοση του μοντέλου θα είναι εφοδιασμένη με μπαταρίες 50 έως το πολύ 55 kWh και η μεγαλύτερη με συσσωρευτές ενέργειας 70 ή 75 kWh. Ο χρόνος φόρτισης για τη μικρή εκδοχή της σειράς για την κάλυψη 210 χλμ. δεν θα υπερβαίνει με την αρωγή ταχυφορτιστή τα 30 λεπτά, ενώ μέσω του οικιακού δικτύου, θα απαιτείται μια ώρα προκειμένου οι μπαταρίες να «γεμίσουν» για 48 χλμ. κίνησης. Οι αντίστοιχες τιμές για την Long Range έκδοση υπολογίστηκαν στα 273 και 60 χλμ. αντίστοιχα.

Σε ότι έχει να κάνει με τις επιδόσεις των πισωκίνητων και στις δύο περιπτώσεις Tesla Model 3 (σ.σ.: προς το παρόν δεν έχει γίνει αναφορά για εκδόσεις με κίνηση σε όλους τους τροχούς), η εταιρεία υπόσχεται επιτάχυνση 5,6 δλ. για τη «μικρή» έκδοση και τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα, ενώ για τη «μεγάλη», οι αντίστοιχες επιδόσεις είναι 5,3 δλ. και 225 χλμ./ώρα.

Αξίζει να αναφέρουμε πως όλα τα Model 3 καλύπτονται με 4ετή εγγύηση ή 80.000 χλμ., ενώ οι μπαταρίες που τα συνοδεύουν με 8ετή ή 160.000/190.000 χλμ.

Σε ότι αφορά στον πρόσθετο εξοπλισμό, με επιπλέον κόστος 5.000 δολαρίων, η Tesla προσφέρει το πακέτο Premium Package, στο οποίο περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων διαφορετικά καθίσματα πλήρως ηλεκτρικά και θερμαινόμενα, καθώς και ένα πιο «δυνατό» σε απόδοση ηχοσύστημα. Με ακόμα 5.000 ευρώ, ο αγοραστής θα έχει στη διάθεσή του και το Enhanced Autopilot, το οποίο εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο τη δυνατότητα να ακολουθεί «αυτοβούλως» τη λωρίδα κυκλοφορίας, να αλλάζει θέση στον αυτοκινητοδρομο και να παρκάρει μόνο του. Με ακόμα 3.000 δολάρια σε αυτό μπορεί να προσθέσει κανείς το «φουλ» αυτόνομο σύστημα πιλοτικής οδήγησης της Tesla, το οποίο εξασφαλίζει στον οδηγό πλήρη ελευθερία κινήσεων στην καμπίνα κατά την κίνηση του αυτοκινήτου.

Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα απτά στοιχεία του αμαξώματος, αξίζει να σταθεί κανείς τόσο στον κορυφαίο συντελεστή οπισθέλκουσας (0,23) και το λογικό για το είδος βάρος (1.610 και 1.730 κιλά αντίστοιχα, τα οποία μάλιστα είναι κατανεμημένα σε ποσοστό 47/53 και 48/52 εμπρός και πίσω), όσο και στις διαστάσεις (4.694×1.849×1.443 χλστ., μεταξόνιο: 2.875 χλστ.). Ο δε χώρος φόρτωσης ανέρχεται στα 424 λίτρα.

Από εκεί και πέρα, η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια με coil over αμορτισέρ και πίσω από μια διάταξη πέντε συνδέσμων, οι δε τροχοί έχουν διάμετρο 18 ή 19 ίντσες στις εκδόσεις ο Aero και Sport αντίστοιχα._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!