top icon
Επικαιρότητα

Το νέο Subaru Impreza Concept!

Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε στην Έκθεση του Λ. Άντζελες την πρωτότυπη εκδοχή του Subaru Impreza, η οποία δίνει ξεκάθαρα στοιχεία για την εικόνα του μοντέλου που το 2011 θα πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής.

Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε στην Έκθεση του Λ. Άντζελες την πρωτότυπη εκδοχή του Subaru Impreza, η οποία δίνει ξεκάθαρα και σαφή στοιχεία σε σχέση με την εικόνα του μοντέλου που την επόμενη χρονιά θα πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής.
 
Η Subaru μας είχε ήδη προϊδεάσει τις προηγούμενες μέρες, με μια ομολογουμένως όχι και τόσο κατατοπιστική φωτογραφία, αναφορικά με τις προθέσεις της στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λ. Άντζελες, που πλέον άνοιξε τις πύλες της και επίσημα. Το αυτοκίνητο που η ιαπωνική εταιρεία μας επιφύλασσε δεν ήταν άλλο τελικά από το Impreza Concept, ένα αυτοκίνητο που έρχεται να αποκαλύψει τη σχεδιαστική και όχι μόνο φιλοσοφία του ολοκαίνουργιο ιαπωνικού σεντάν, που το 2011 θα δούμε ως μοντέλο «κανονικής» παραγωγής και στην ευρωπαϊκή αγορά. Όπως φαίνεται και στη σχετική φωτογραφία, το νέο Impreza θα έχει μια αρκετά… γλαφυρή (όσο και διαφορετική σε σχέση με το παρελθόν) σχεδιαστική κατεύθυνση, κυρίαρχα στοιχεία της οποίας θα είναι η έντονη κυρτότητα της οροφής, που παραπέμπει σε κουπέ, η τραπεζοειδούς σχήματος μάσκα, στα πρότυπα του Legacy, τα τονισμένα εμπρός και πίσω φτερά, οι μεγάλοι αεραγωγοί στον εμπρός προφυλακτήρα, που εξυπηρετούν στην καλύτερη ψύξη των φρένων, καθώς τέλος και τα μακρόστενα, τεχνολογίας LED, φωτιστικά σώματα εμπρός. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η απουσία των κλασσικών χειρολαβών για τις εμπρός πόρτες, αλλά και των… πατροπαράδοτων εξωτερικών καθρεπτών στο πρωτότυπο μοντέλο που δεσπόζει στο περίπτερο της Subaru στην Έκθεση (σ.σ.: οι τελευταίοι έχουν αντικατασταθεί από κάμερες οπισθοπορείας). Ακόμα πιο αξιοσημείωτη είναι ωστόσο η επιλογή της Subaru να λανσάρει το νέο Impreza αρχικά ως 4θυρο, και όχι ως 5θυρο, όπως συνέβη στην υπάρχουσα γενιά, καταδεικνύοντας με τον τρόπο αυτό πως το προηγούμενο «πείραμα» μάλλον δεν πέτυχε –τουλάχιστον σε εμπορικό επίπεδο.  
 
Στον τομέα των μηχανικών μερών, οι Ιάπωνες έχουν δώσει στη δημοσιότητα περιορισμένα στοιχεία. Ωστόσο, μέχρι στιγμής, αυτό που γνωρίζουμε είναι πως κάτω από το εμπρός καπό φιλοξενείται ένας νέος, «επίπεδος» ασφαλώς κινητήρας, με χωρητικότητα 2,0 λίτρα και φυσική αναπνοή, ο οποίος συνδυάζεται με ένα επίσης νέο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (Lineartronic CVT). Εκ των ουκ άνευ ασφαλώς πρέπει να θεωρείται το καθιερωμένο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, Asymmetrical All Wheel Drive System.  _X.A. 

 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ