top icon
Επικαιρότητα

Το νέο Range Rover Sport SVR με 550 ίππους!

Δεν ξέρουμε αν πρόκειται για υπερβολή, οι Βρετανοί πάντως όχι μόνο θέλουν, αλλά και μπορούν, όπως φαίνεται, να μας εντυπωσιάσουν αναβαθμίζοντας τις επιδόσεις του Range Rover Sport. Ιδού, λοιπόν, η καυτή έκδοσή του με τον κωδικό SVR!

Δεν ξέρουμε αν πρόκειται για υπερβολή, οι Βρετανοί πάντως όχι μόνο θέλουν, αλλά και μπορούν, όπως φαίνεται, να μας εντυπωσιάσουν αναβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις του κορυφαίου Range Rover Sport. Ιδού, λοιπόν, η καυτή έκδοσή του με τον κωδικό SVR!

Χωρίς περιστροφές, οι Βρετανοί ξεκαθαρίζουν πως το RangeRover Sport SVR είναι «το ταχύτερο Land Rover στην ιστορία της μάρκας». Και πώς να μην είναι, άλλωστε, αφού κάτω από το θηριώδες καπό του «ζει» ο γνωστός 5λιτρος V8 κινητήρας της Jaguar Land Rover, ο οποίος, αφού δέχθηκε την απαιτούμενη… φροντίδα, αποδίδει χωρίς μεγαλύτερες απαιτήσεις σε καύσιμο και πάντοτε με την αρωγή μηχανικού υπερτροφοδότη, 550 πλέον ίππους, σε συνδυασμό με ροπή 680 Nm, τιμές αυξημένες αντίστοιχα κατά 40 ίππους και 56 Nm σε σχέση με εκείνες του «απλού» RangeRover Sport. Ως αποτέλεσμα όλων αυτών, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε χρόνο κοντά στα 4,5 δλ., τη στιγμή που η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 260 χλμ./ώρα. Οι αναβαθμίσεις, ασφαλώς, δεν περιορίστηκαν στον 8κύλινδρο κινητήρα, καθώς επεμβάσεις με γνώμονα τις απόλυτες επιδόσεις και με το βλέμμα στραμμένο στα Porsche Cayenne Turbo S, Mercedes ML63 AMG και BMW X6M, έγιναν τόσο στο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF, όσο και στο σοφιστικέ σύστημα τετρακίνησης.

Σε ότι αφορά το πρώτο, η εταιρεία αναφέρει πως με το λογισμικό του οι αλλαγές των σχέσεων πραγματοποιούνται στο νέο RangeRover Sport SVR σε μισό ακριβώς χρόνο σε σύγκριση με το «απλό» μοντέλο της εν λόγω σειράς. Από εκεί και πέρα, σε ότι αφορά την… υπόλοιπη μετάδοση, η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει ενεργό πίσω διαφορικό, που πλέον «κλειδώνει» νωρίτερα και πιο άμεσα για ακόμα πιο σπορτίφ συμπεριφορά, ενώ αναβαθμίσεις έχει δεχθεί και το γνωστό σύστημα Torque Vectoring. Νέες ρυθμίσεις ανάλογου… χαρακτήρα διαθέτουν και τα συστήματα Dynamic Active Rear Locking Differential και Dynamic Stability Control. Ιδιαίτερης μνείας χρίζει και το σύστημα «αναπνοής» του κινητήρα, που είναι «ενεργό», σύμφωνα με την εταιρεία, καθώς οι ειδικές βαλβίδες που διαθέτει βράζουν τις δύο από τις τέσσερις εξαγωγές-εξατμίσεις όταν ο κινητήρας λειτουργεί με χαμηλό φορτίο και ρυθμούς περιστροφής κάτω των 3.000 σ.α.λ.

Από εκεί και πέρα, το νέο Range Rover Sport SVR ξεχωρίζει και για επιλογές άμεσα συνδεδεμένες τόσο με τους τροχούς του, οι οποίοι έχουν διαστάσεις 275/45 R21 στη «βασική» έκδοση και 295/40R22 στην πιο πλούσια, όσο και με την σχεδίαση, χάρη στο νέο εμπρός προφυλακτήρα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, τα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα και τον νέο διαχύτη στο πίσω μέρος._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ