Η Land Rover παρουσιάζει σήμερα το νέο Defender, το πιο ικανό, όπως η ίδια το χαρακτηρίζει, off-road μοντέλο της γκάμας της.
Οι ιθύνοντες της βρετανικής εταιρείας κλήθηκαν να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο που να καλύπτει τις σύγχρονες απαιτήσεις των οπαδών των SUV αυτοκινήτων, αλλά συγχρόνως και εκείνες των παραδοσιακών off-roaders προσφέροντας παράλληλα premium χαρακτηριστικά και στοιχεία, άμεσα συνδεδεμένα με το όνομα αλλά και την παράδοση των δημιουργών του στην κατηγορία. Σε όλα τα παραπάνω θα πρέπει να συνυπολογίσει κανείς και την ανάγκη δημιουργίας ενός «παγκόσμιου αυτοκινήτου» που να πληροί τις προδιαγραφές στις δύο πιο απαιτητικές αγορές της υφηλίου: την κινεζική και εκείνη των ΗΠΑ.
Σε κάθε περίπτωση, το νέο Defender, το οποίο θα κατασκευάζεται μαζί με το Discovery στο εργοστάσιο της Land Rover στην Nitra της Σλοβακίας, θα διατίθεται σε σχεδόν 130 διαφορετικές αγορές ανά την υφήλιο και με πάνω από 170 προαιρετικά αξεσουάρ εξατομίκευσης, με την παραγωγή του να ανέρχεται σε ετήσια βάση κοντά στα 75.000 αυτοκίνητα. Οπτικά, το νέο Defender δείχνει αρκετά «εκσυγχρονισμένο», με τους κοντούς προβόλους εμπρός και πίσω, τα τονισμένα τόξα των τροχών, τα τετράγωνα εμπρός φώτα και το επίπεδο πίσω μέρος με τα κάθετα φωτιστικά σώματα και το «κρεμασμένο» εφεδρικό τροχό να έχουν τον πρώτο λόγο δημιουργώντας ένα αρκετά επιβλητικό παρουσιαστικό.
Δείτε εδώ το επίσημο promo βίντεο του νέου Land Rover Defender
Το νέο Land Rover Defender θα διατίθεται στις εκδόσεις 110 (μακρύ μεταξόνιο και 5 πόρτες) και 90 (κοντό μεταξόνιο και τρεις πόρτες), με την πρώτη να προσφέρει τη δυνατότητα 5θεσίας ή 7θέσιας διάταξης των καθισμάτων του και χώρο αποσκευών από 1.075 έως και 2.380 λίτρα, σε συνδυασμό με τέσσερα διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού: τα Explorer, Adventure, Country και Urban – η έκδοση 90 διατίθεται με 5 ή 6 καθίσματα. Από το 2020 και μετά, στη γκάμα του μοντέλου θα αθροιστούν δύο ακόμα εκδόσεις με την ονομασία Commercial, για τις οποίες προς το παρόν η Land Rover δεν ανακοινώνει περαιτέρω στοιχεία.
Η νέα αρχιτεκτονική του δαπέδου D7x του νέου Land Rover Defender εξασφαλίζει στο βρετανικό μοντέλο απόσταση από το έδαφος που αγγίζει τα 291 χλστ. και γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής της τάξης των 38, 28 και 40 μοιρών. Αξίζει να σημειωθεί πως η έκδοση 110 έχει τη δυνατότητα διέλευσης μέσα από νερό βάθους 900 χλστ., ενώ μπορεί να «αντέξει» βάρος 350 κιλών στην οροφή του ρυμουλκώντας παράλληλα φορτία έως και 3,5 τόνους. Από εκεί και πέρα, πολύ δουλειά έχει… πέσει στο σύστημα μετάδοσης, με το προηγμένο All Terrain Response 2 της βρετανικής εταιρείας να δίνει το «παρών» με περισσότερες δυνατότητες και ρυθμίσεις απ’ ότι στο παρελθόν.
Το νέο Land Rover Defender θα προσφέρεται αρχικά στις βενζινοκίνητες εκδόσεις P300 και P400 (4κύλινδρη και 6κύλινδρη αντίστοιχα), με την τελευταία να προσφέρεται μ’ ένα ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης – στο μέλλον, το συγκεκριμένο σύνολο θα «συνοδευτεί» με ηλεκτροκινητήρα και δυνατότητα φόρτισης μέσω πρίζας της μπαταρίας του. Επιπρόσθετα, οι δυνητικοί αγοραστές του μοντέλου έχουν τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα και σε δύο πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, τις D200 και D240, αμφότερες με 4 κυλίνδρους κάτω από το εμπρός καπό τους. Σύμφωνα με την εταιρεία, για την επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, οι τέσσερις αυτές εκδόσεις απαιτούν 8,1 και 6,4 δλ. και 10,3 και 9,1 δλ., αντίστοιχα._Χ.Α.