X
Επικαιρότητα

Το νέο i20 Coupe και το ανανεωμένο i30

Τα αποκαλυπτήρια για την έκδοση Coupe του i20 και το ανανεωμένο i30, που πλέον διατίθεται με τον 1.600άρη turbo κινητήρα της εταιρείας, πραγματοποίησε και επίσημα σήμερα η Hyundai.

Τα αποκαλυπτήρια για την έκδοση Coupe του i20 και το ανανεωμένο i30, που πλέον διατίθεται με τον 1.600άρη turbo κινητήρα της εταιρείας, πραγματοποίησε και επίσημα σήμερα η Hyundai.

Το πρόσφατο ντεμπούτο του ανανεωμένου i20, της πρότασης με την οποία η Hyundai ρίχτηκε στη μάχη της σούπερ μίνι κατηγορίας απέναντι σε καταξιωμένους «παίχτες», διαδέχεται σήμερα το λανσάρισμα της έκδοσης Coupe. Όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτογραφίες, δεν πρόκειται για ένα i20 με δύο λιγότερες πόρτες, αλλά για μια πρόταση με διαφορετική αισθητική προσέγγιση, χάρη στη χαμηλότερη κατά 25 χλστ. διαμόρφωση της οροφής, την αεροτομή στην κορυφή της τρίτης πόρτας, τις διαφορετικές κολώνες Α και Β και ενγένει για το πιο νεανικό στιλ των εξωτερικών επιφανειών. Σχεδιαστικά, υιοθετείται και εδώ η νέα εταιρική φιλοσοφία της εταιρείας, σήμα κατατεθέν της οποίας αποτελεί η δυναμική εξαγωνική μάσκα, οι σπορτίφ τροχοί, αλλά και οι πιο επιθετικοί εμπρός και πίσω προφυλακτήρες. Λόγω των.. περιστάσεων, τροποποιημένα σε σχέση με τον 5θυρο αδελφό, είναι και τα πίσω φώτα. Από εκεί και πέρα, στο εσωτερικό δεν παρατηρούνται αλλαγές σε σχέση με την 5θυρη παραλλαγή του μοντέλου, ενώ, σε αντίθεση με ό,τι θα περίμενε κανείς, ο χώρος φόρτωσης του νέου i20 Coupe εμφανίζεται… ενισχυμένος σε χωρητικότητα κατά 10 λίτρα σε σχέση με την τελευταία. Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της Hyundai, διαφοροποιήσεις σε ότι αφορά στα μηχανικά σύνολα της γκάμας του νέου i20 Coupe, πάντοτε σε σχέση με το 5θυρο, δεν υπάρχουν (βενζίνης στα 1,25 και 1,4 λίτρα και ντίζελ στα 1,1 και 1,4 λίτρα).


Hyundai i20 Coupe

Ταυτόχρονα με το ντεμπούτο της πιο νεανικής σε χαρακτήρα εκδοχής του σούπερ μίνι τους, οι Κορεάτες έδωσαν στη δημοσιότητα και τον πλήρη… φάκελο του ανανεωμένου i30. Η σημαντικότερη για τους περισσότερους είδηση βρίσκεται, στη συγκεκριμένη πάντα περίπτωση, στο λανσάρισμα της έκδοσης 1.6 Turbo, η οποία κινείται από το ίδιο μηχανικό σύνολο που συναντάμε στην αντίστοιχη έκδοση του ομόσταυλου Kia pro_ceed. Ωστόσο, έχοντας ως στόχο τη δημιουργία ενός κινητήρα «ισχυρού, όχι όμως και επιθετικού», η ισχύς περιορίστηκε στους 186 ίππους, που φυσικά περνούν στην άσφαλτο μέσω των εμπρός τροχών εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 8 δλ. Όπως αναμενόταν, αναβαθμισμένη είναι τόσο η ρύθμιση της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης, όσο και τα φρένα, που αποτελούνται από δίσκους 300 και 284 χλστ. εμπρός και πίσω. Σχεδιαστικά, σε σχέση με τα «μικρότερα» αδέλφια, η έκδοση Turbo διαφοροποιείται χάρη στους διαφορετικούς προφυλακτήρες, τους πιο σπορτίφ σε σχεδίαση και διάσταση τροχούς, την πιο επιθετική μάσκα και τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης.


Hyundai i30 & i30 Turbo

Από εκεί και πέρα, όσον αφορά στην υπόλοιπη γκάμα του μοντέλου, οι σχεδιαστικές αλλαγές σε σχέση με το απερχόμενο εστιάζονται στο εμπρός μέρος του αμαξώματος (μάσκα, προφυλακτήρες). Τα σημαντικότερα. ωστόσο. νέα έρχονται από τη γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων, που πληρούν πλέον τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6 και «εκκινούν» από τους 100 ίππους και τα 94 μόλις gr αναφορικά με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανά χλμ. κίνησης. Πιο συγκεκριμένα, σε ότι αφορά στη γκάμα των κινητήρων βενζίνης, ο νέος 1,4 (γενιά Kappa) εξακολουθεί να αποδίδει 100 ίππους, ενώ ο μεγαλύτερος των 1,6 λίτρων, 120 ίππους. Ο τελευταίος, όπως και ο νέος 1,6 ντίζελ (110 και 136 ίπποι),  μπορούν να συνεργαστούν και με το νέο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Hyundai._Χ.Α.


Hyundai i30 Turbo

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!