Μια ενδιαφέρουσα διάταξη στην ανάρτηση «φέρνει» μαζί του το νέο Citroen C5 Aircross που παρουσιάστηκε πριν λίγες ώρες στη Σαγκάη.
Το Citroen C5 Aircross δεν είναι και τόσο… νέο, μιας και οι πρώτες φωτογραφίες του είδαν πρόωρα το φως της δημοσιότητας στα τέλη της περασμένης βδομάδας. Σήμερα ωστόσο, με αφορμή την επίσημη «Ημέρα Τύπου» στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, η γαλλική εταιρεία δράττεται της ευκαιρίας αποκαλύπτοντας το πλήρες τεχνικό προφίλ του μοντέλου, από το οποίο ξεχωρίζει, ασφαλώς, η νέα ανάρτηση με την οποία εξοπλίζεται το πρωτοεμφανιζόμενο μεσαίο crossover μοντέλο της.
Το επίσημο όνομά της είναι «Progressive Hydraulic Cushions» ή, αλλιώς, «μαγικό χαλί», όπως αρέσκονται οι ίδιοι οι δημιουργοί της να την αποκαλούν. Επί της ουσίας, η εν λόγω ανάρτηση, η οποία παρουσιάστηκε σ’ ένα πειραματικό C4 Cactus πριν έναν περίπου χρόνο αποτελώντας ουσιαστικά τη σύγχρονη εκδοχή της υδροπνευματικής ανάρτησης της Citroen, διαθέτει τα γνώριμα ελατήρια και αμορτισέρ με τη διαφορά ότι τα κλασσικά bump stops, τα οποία συναντάμε στις συμβατικές διατάξεις, έχουν δώσει τη θέση τους σε δευτερεύοντα αμορτισέρ. Ή σε «υδραυλικά μαξιλάρια», αν προτιμάτε. Σύμφωνα με τους Γάλλους, χάρη σε αυτά, η όλη διάταξη μπορούν να λειτουργήσει με πιο αποτελεσματικό τρόπο εξασφαλίζοντας βελτιωμένη άνεση και κατ' επέκταση κορυφαία ποιότητα κύλισης.
Σε ότι αφορά στις υπόλοιπες τεχνολογίες του γαλλικού crossover των 4,5 μ., αξίζει να σταθεί κανείς στην πλατφόρμα EMP2 του γκρουπ PSA, στους δύο κινητήρες βενζίνης των 165 και 200 ίππων που προορίζονται για την αγορά της Κίνας, αλλά και στην plug-in υβριδική έκδοση e-AWD, στην οποία ο τελευταίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα αποδίδοντας συνδυαστικά ισχύ 300 ίππων._Χ.Α.