top icon
Επικαιρότητα

Το νέο Audi TT στην έκδοση Roadster

Η γερμανική εταιρεία προχωρά στην προφανή, εδώ και καιρό, κίνηση παρουσιάζοντας επίσημα στο Παρίσι την έκδοση Roadster του νέου ΤΤ.

Η γερμανική εταιρεία προχωρά στην προφανή, εδώ και καιρό, κίνηση παρουσιάζοντας επίσημα στο Παρίσι την έκδοση Roadster του νέου ΤΤ.

Και με τον τρόπο αυτό, η τρίτη γενιά του Audi TT Roadster είναι γεγονός. Υιοθετώντας ταυτόσημη σχεδιαστική ταυτότητα με την έκδοση coupe, οι αλλαγές εντοπίζονται στην Roadster –που αλλού;- στην οροφή, καθώς τη θέση της μεταλλικής έχει πάρει, ως είθισται, μια μαλακή, η οποία αναδιπλώνεται σε ειδικό χώρο πίσω ακριβώς από την πλάτη των επιβατών, σε χρόνο μόλις 10 δλ. Και όλα αυτά, ακόμα και στην περίπτωση που το αυτοκίνητο κινείται, αρκεί η ταχύτητά του να μην υπερβαίνει τα 50 χλμ./ώρα.

Μάλιστα, η θέση της οροφής (ανοιχτή ή κλειστή) δεν επηρεάζει τις μεταφορικές δυνατότητες του χώρου φόρτωσης, ο οποίος σε όλες τι συνθήκες μπορεί να μεταφέρει αποσκευές με όγκο έως και 280 λίτρα. Σύμφωνα με την εταιρεία, η υφασμάτινη οροφή θα είναι διαθέσιμη σε τρεις αποχρώσεις (μαύρη, μπεζ και γκρι), ενώ ο προηγμένος μηχανισμός αναδίπλωσής της, ο οποίος αποτελείται από μαγνήσιο, αλουμίνιο, πλαστικό και ατσάλι, εξοικονομεί 3 κιλά σε σχέση με το παρελθόν (συνολικά, το βάρος της δεν υπερβαίνει τα 39 κιλά).

Κάτω από τις κομψές μεταλλικές επιφάνειες του νέου Audi TT Roadser (θυμίζουμε πως και αυτό βασίζεται στη νέα ευέλικτη πλατφόρμα MQB του γκρουπ VW υιοθετώντας την τεχνολογία Audi Space Frame), το οποίο ζυγίζει πλέον 1.320 κιλά, συναντάμε όλα τα γνωστά μηχανικά σύνολα που είδαμε και στην έκδοση coupe. Και πιο συγκεκριμένα, τον 2λιτρο TFSI απόδοσης 230 ίππων και 370 Nm, καθώς και τον επίσης 2λιτρο TDI απόδοσης 184 ίππων και 380 Nm. Στην κορυφαία έκδοση TTS, ο 4κύλινδρος TFSI αποδίδει 310 ίππους και ροπή εφάμιλλη με εκείνη του 2λιτρου TDI. Σε ότι αφορά τη μετάδοση, η μικρή έκδοση προσφέρεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και κίνηση στους εμπρός τροχούς ή εναλλακτικά με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επίσης με 6 σχέσεις, και σύστημα τετρακίνησης με συνεκτικό συμπλέκτη της Haldex. Στο TTS, η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, με τον ιδιοκτήτη να έχει το… δικαίωμα επιλογής ανάμεσα στα δύο διαθέσιμα κιβώτια ταχυτήτων της Audi. Όπως και στο «κλειστό» ΤΤ, έτσι και το Roadster θα είναι διαθέσιμο με το σύστημα Audi Drive Select, μέσω του οποίου ο οδηγός θα μπορεί να μεταβάλλει παραμέτρους μέσω των προεπιλεγμένων προγραμμάτων Comfort, Auto, Dynamic και Efficiency που συνδέονται με τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα, τον τρόπο λειτουργίας του κιβωτίου S-Tronic αλλά και της απόσβεσης της ανάρτησης Magnetic Ride (προαιρετική στο ΤΤ, στάνταρ στο TTS)._X.A.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ