X
Επικαιρότητα

To νέο Αudi Q3

Ένα ακόμη SUV προστίθεται στη γκάμα της Αudi, με πρωταγωνιστικές διαθέσεις, εμπλουτίζοντας τη γκάμα της γερμανικής εταιρείας.

Όλα άρχισαν το 2005 με την παρουσίαση του Q7, ακολούθησε το 2008 το μεσαίο Q5 και τώρα ήρθε η σειρά του μικρομεσαίου Q3. Από τον Οκτώβριο της χρονιάς που διανύουμε, το αυτοκίνητο θα βρίσκεται στις εκθέσεις και θα είναι διαθέσιμο προς πώληση.
Το Q3, ως «αδελφάκι» του Tiguan, βασίζεται στο δικό του πάτωμα με κινητήρες τοποθετημένους κατά τον εγκάρσιο άξονα, μόνιμη τετρακίνηση ή κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς και ηλεκτρομηχανικά υποβοηθούμενο τιμόνι. Παρεμφερείς είναι και οι διαστάσεις. Με 4,39 μ. μήκος, το Q3 είναι κατά 4 εκ. πιο κοντό από το Tiguan. Ωστόσο, είναι πιο πλατύ κατά 2 εκ. (1,83 μ.) και εμφανώς πιο χαμηλό κατά 10 εκ. (1,60 μ.). Αυτές οι αναλογίες δημιουργούν ένα επιθετικό παρουσιαστικό. Σε σχέση με του Tiguan, ο χώρος στη μικρότερη διαμόρφωσή του είναι κατά 10 λίτρα μικρότερος (460 λίτρα) και κατά 145 λίτρα (1.365) στη μέγιστη ανάπτυξή του.

Σχετικά με τις επιλογές στις διάφορες εκδόσεις, η αρχή θα γίνει με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το ενσωματωμένο στο ESP ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό ρυθμίζει την κατανομή των δυνάμεων ανάμεσα στους τροχούς του ίδιου άξονα. Παρά τη μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 3 εκ. σε σχέση με το Tiguan (17 εκ.), οι εκτός δρόμου αποστολές δεν πρόκειται να προβληματίσουν τον οδηγό του Q3. Επίσης, η ρυμούλκηση φορτίων με βάρος έως και 2 τόνους θα είναι μια εύκολη υπόθεση.
Για την κίνηση, μέχρι την εμφάνιση νεότερων πληροφοριών, θα μεριμνούν μόνο 4κύλινδροι τούρμπο κινητήρες 2 λίτρων, με άμεσο ψεκασμό καυσίμου, σύστημα Stop & Start και ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα. Θα είναι δύο βενζίνης και δύο ντίζελ, εκ των οποίων ο δεύτερος, ο πιο αδύναμος, θα συνδυάζεται με μπροστινή κίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο. Η κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση των 211 ίππων θα επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ., ενώ η τελική ταχύτητά της θα φτάνει τα 230 χλμ./ώρα. Οι Γερμανοί ανακοίνωσαν πως ο TDI των 140 ίππων καταναλώνει μόλις 5,2 λίτρα/100 χλμ. 

Εκτός από το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, το οποίο υποστηρίζεται από φωτάκια στον καθρέφτη που σηματοδοτούν τον επερχόμενο κίνδυνο στη νεκρή γωνία, υπάρχουν επίσης στο Q3 συστήματα διατήρησης πορείας στη λωρίδα και αναγνώρισης σημάτων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!