Το νέο Ateca ενίσχυσε σημαντικά τις πωλήσεις της Seat την χρονιά που μόλις έφυγε. Συνολικά 24.200 πουλήθηκαν από τον Ιούλιο του 2016, που το μοντέλο έφτασε στις αντιπροσωπείες.
Η Seat έκλεισε το 2016 σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά. Η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία παρέδωσε συνολικά 410.200 οχήματα, 2,6% περισσότερα από το 2015 (400.000), πετυχαίνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα από το 2007. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, οι πωλήσεις Seat έχουν αυξηθεί κατά 27,8% δηλαδή 89.200 περισσότερα οχήματα από το 2013 (321.000). Το νέο Ateca ενίσχυσε σημαντικά τις πωλήσεις της Seat την χρονιά που μόλις έφυγε. Συνολικά 24.200 νέα SUV πουλήθηκαν από τον Ιούλιο του 2016 που το νέο μοντέλο έφτασε στις αντιπροσωπείες. Χάρη στο επιτυχημένο λανσάρισμα του Ateca, οι πωλήσεις Seat το δεύτερο εξάμηνο του 2016 αυξήθηκαν κατά 5,3%.
Τα νούμερα πωλήσεων του νέου Ateca συμπληρώθηκαν και από την μεγάλη αύξηση πωλήσεων που σημείωσαν το Leon και το Alhambra το 2016. Όσον αφορά το Leon, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3%, φτάνοντας τα 165.000 οχήματα, αποτέλεσμα που αποτελεί το καλύτερο από το 1999 όταν παρουσιάστηκε το best-seller μοντέλο της μάρκας. Επιπλέον, το Ibiza έχοντας φτάσει κοντά στο τέλος της τέταρτης γενιάς του, έκλεισε το 2016 με 152.000 πωλήσεις, ελαφρώς μειωμένο από το 2015 (- 0,9%).
Οι πωλήσεις της Seat στη Δυτική Ευρώπη έφτασαν τα 319.900 οχήματα, 2,2% περισσότερες από το 2015 (312.800), χάρη στην αύξηση που σημειώθηκε στις αγορές της Αυστρίας (+12,9%), Σουηδίας (+31,3%) και Πορτογαλίας (+17,0%). Η Seat έκλεισε επίσης της χρονιά με θετικό ισοζύγιο σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες. Στην Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά της μάρκας, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,5% φτάνοντας τα 90.000 οχήματα ενώ η Ισπανία ήρθε στη δεύτερη θέση με 77.200 πωλήσεις (+0,1%). Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γαλλία, η τρίτη και η πέμπτη μεγαλύτερη αγορά της Seat, βελτιώθηκαν κατά 0,5% συνολικά με 47.400 και 22.500 πωλήσεις αντίστοιχα ενώ στην Ιταλία, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,9% με 16.500 πωλήσεις.
Η ανάπτυξη στη Πολωνία (+22,0%), τη μεγαλύτερη αγορά της Seat στη περιοχή καθώς και στην Ουγγαρία (+11,1%), οδήγησε τις πωλήσεις Seat στην Ανατολική Ευρώπη σε συνολική αύξηση 8,2% και 28.200 οχήματα (2015: 26.100). Επιπλέον, οι πωλήσεις Seat αυξήθηκαν κατά 3,2% στη Τσέχικη Δημοκρατία, όπου η εταιρεία σημείωσε το καλύτερο αποτέλεσμα όλων των εποχών.
Το 2016 η Seat έσπασε και πάλι ρεκόρ πωλήσεων στην Τουρκία και το Ισραήλ. Η Τουρκία, η έκτη μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας, σημείωσε αύξηση κατά 41,7% με 19.700 πωλήσεις, 5.800 περισσότερα οχήματα από το 2015. Στο Ισραήλ, οι πωλήσεις Seat αυξήθηκαν κατά 6,2% καταγράφοντας 8.000 πωλήσεις. Επιπλέον, στο Μεξικό, τη τέταρτη μεγαλύτερη αγορά της μάρκας, οι πωλήσεις ανήλθαν στα 24.500 οχήματα, 1,5% περισσότερο από το προηγούμενο έτος.
Στην χώρα μας η Seat κινήθηκε και εδώ ανοδικά το 2016, με 1780 μονάδες και μερίδιο αγοράς 2,3% καταγράφοντας αύξηση 9,7% σε σχέση με το 2015 (1.623 μονάδες –2,1% μερίδιο). Το 2017 η «επιθετική» προϊοντική πολιτική της Seat που ξεκίνησε με το Ateca θα συνεχιστεί. Το ανανεωμένο Leon το επόμενο διάστημα μήνα θα είναι διαθέσιμο στις εκθέσεις, ακολουθούμενο από το νέο Ibiza το καλοκαίρι και στη συνέχεια το νέο Arona. Το λανσάρισμα του Ateca έχει θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις και στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας. Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2016 η εταιρεία παρουσίασε λειτουργικά κέρδη ύψους 137 εκαταμμύρια ευρώ, ποσό 11 φορές υψηλότερο από τα αντίστοιχα κέρδη την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.