Ο γαλλικός Όμιλος συγκεκριμενοποιεί τις κινήσεις του για την επόμενη 5ετία. Αλλά και τους στόχους του, συνάμα.
Δύο χρόνια μετά την εκπόνηση ενός σχεδίου διάσωσης, η PSA/Peugeot-Citroen περνά πλέον από την κατάσταση της… νηνεμίας στην επίθεση, καθορίζοντας σήμερα με περισσότερη σαφήνεια τόσο τα επόμενα «χτυπήματά» της, όσο και τους οικονομικούς της στόχους έως το 2021.
Πιο συγκεκριμένα, στόχος των Γάλλων είναι ο τριπλασιασμός της κερδοφορίας της PSA, ο οποίος αναμένεται μετά το πέρας της προσεχούς πενταετίας, να αγγίξει το 6% του τζίρου της. Θυμίζουμε πως για το 2014, ο στόχος δεν ξεπερνούσε το 2%.
Το νέο πρόγραμμα που εκπόνησε ο σήμερα ο CEO της PSA, Carlos Tavares, έχει την ονομασία Push to Pass και «πατά» στην αξιοποίηση της αναδιάρθρωσης του Ομίλου που συντελέστηκε τα τελευταία χρόνια ύστερα από όχι και τόσο… ευχάριστα μέτρα, όπως είναι το κλείσιμο ενός εργοστασίου και το πάγωμα των μισθών των εργαζομένων του.
Σε ότι αφορά τα απτά δείγμα της ανασυγκρότησης της PSA/Peugeot-Citroen, o Carlos Tavares ανακοίνωσε πως μέσα στην προσεχή 5ετια θα παρουσιαστούν επτά plug-in υβριδικά μοντέλα και τέσσερα ηλεκτρικά. Τα 11 καθαρά αυτά μοντέλα θα πλαισιωθούν από 15 νέα μοντέλα με πιο… συμβατική τεχνολογία. Στόχος του γαλλικού Ομίλου είναι για κάθε μια από τις τρεις μάρκες του (Peugeot, Citroen, DS) να παρουσιάζεται κάθε χρόνο από ένα νέο μοντέλο που θα κινείται με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η… ανάπτυξη θα έρθει την εμφάνισή της και στον κλάδο των επαγγελματικών οχημάτων, με την πρεμιέρα οχτώ LCV και ενός νέου pick up.
Από πλευράς καταμερισμού των πωλήσεων, η PSA και προσωπικά ο Carlos Tavares θα επιδιώξουν την… απεξάρτηση του γαλλικού Ομίλου από την Ευρώπη και την περαιτέρω επέκτασή του σε «περιφερειακές αγορές» της υφηλίου, με αιχμή του δόρατος εκείνη της Κίνας. Σήμερα, πάνω από το 60% των πωλήσεων της PSA/Peugeot-Citroen πραγματοποιούνται ενός της γηραιάς ηπείρου.
Τη χρονιά που πέρασε, οι πωλήσεις και των τριών μαρκών του Ομίλου δεν υπερέβησαν σε παγκόσμιο επίπεδο τις 2,97 εκ. μονάδες._Χ.Α.