Περιθώριο τεσσάρων ετών δίνουν τα στελέχη της Tata Motors για την άφιξη του φθηνότερου αυτοκινήτου στη γηραιά ήπειρο. Το Nano παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο στο Νέο Δελχί και η τιμή πώλησής του στην Ινδία θα αντιστοιχεί σε 1.730 ευρώ.
Ο μεγαλύτερος «σκόπελος» που καλείται να αποφύγει το Nano προκειμένου να… αγκυροβολήσει στην Ευρώπη, είναι αυτός των ρύπων και της ασφάλειας. Σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής του προγράμματος, Γκιρίς Βαχ, η μελλοντική έκδοση του Nano θα πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5 αλλά και θα περνά με επιτυχία τις δοκιμές πρόσκρουσης.
Στόχος της ινδικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι επίσης να μειωθεί η μέση κατανάλωση του Nano από τα 5 στα 3 λίτρα ανά 100 χλμ. Μέχρι τότε, το Nano θα εξάγεται σε χώρες του αναπτυσσόμενου κόσμου, στην Ασία, τη λατινική Αμερική και την Αφρική.