top icon
Επικαιρότητα

Το Mini Rocketman Concept στη Γενεύη!

Η γερμανική εταιρεία μας επιφυλάσσει μια μεγάλη έκπληξη στο φετινό Σαλόνι της Γενεύης παρουσιάζοντας το νέο Rocketman, με άλλα λόγια, τη mini εκδοχή του… Mini, σε πρωτότυπη μορφή.

Η γερμανική εταιρεία μας επιφυλάσσει μια μεγάλη έκπληξη στο φετινό Σαλόνι της Γενεύης παρουσιάζοντας το νέο Rocketman, με άλλα λόγια, τη mini εκδοχή του… Mini, σε πρωτότυπη μορφή.
 
Πρόκειται για ένα πρωτότυπο μοντέλο με βαρύνουσα για την εταιρεία σημασία, που βρίσκεται, όσον αφορά τη φιλοσοφία του, πιο κοντά στο… original Mini που γεννήθηκε το μακρινό 1959, όντας μικρότερο σε μήκος σε σχέση με το υπάρχον και απόλυτα επιτυχημένο «χάτς» των Γερμανών. Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της Mini, πρόκειται για μια καινοτομική πρόταση, η οποία εντάσσεται στο γενικότερο σχεδιασμό της μάρκας για παραγωγή οχημάτων αστικού χαρακτήρα, με μοντέρνο σχεδιασμό, μικρή κατανάλωση και λύσεις στους επιμέρους τομείς που καθιστούν ακόμα πιο… αντισυμβατική τη διαβίωση των επιβατών στο εσωτερικό.
 
Σχεδιαστικά, τα… καινά δαιμόνια που εισάγει το νέο Rocketman Concept είναι κάτι παραπάνω από διακριτά, όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτογραφίες που παραθέτουμε. Σήμα κατατεθέν του αυτοκινήτου, που οριακά ξεπερνά τα 3,4 μ. σε μήκος (το πλάτος ανέρχεται στα 1,907 μ. και το ύψος μόλις τα 1,398 μ.), είναι ο… εκκεντρικός τρόπος με τον οποίο ανοίγουν οι πόρτες του (ομοίως και για τη «διπλή», διαιρούμενη πόρτα στο πίσω μέρος), στοιχείο που σε συνδυασμό με τα πρωτοποριακά πίσω φώτα, τη διάφανη οροφή και τους 18ρηδες τροχούς συνθέτουν ένα σύνολο που αν μη τι άλλο δεν περνά απαρατήρητο. Οι καινοτομίες συνεχίζονται και σε ότι έχει να κάνει με τον εσωτερικό διάκοσμο του οχήματος, ο οποίος υιοθετεί μια διάταξη 3+1 θέσεων, με την τελευταία, εφόσον δε χρησιμοποιείται, να παίζει ρόλο αποθηκευτικού χώρου για ποικίλα μικροαντικείμενα ή αποσκευές. Ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι και η διαρρύθμιση του «πορτ μπαγκάζ», το οποίο έχει τη δυνατότητα να σύρεται προς τα έξω σε μια διαδρομή συνολικού μήκους 350 χλστ.
 
Διαβάστε για το νέο Mini Paceman
 
Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, οι ιθύνοντες του… mini Mini ή αλλιώς του νέου Rocketman, κρατούν ερμητικά κλειστό το στόμα τους, αναφέροντας μόνο πως το αυτοκίνητο, το πλαίσιο του οποίου είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα προκειμένου να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα, καταναλώνει κατά μέσο όρο μόλις 3 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χλμ. κίνησης. Προφανώς, οι ιθύνοντες της εταιρείας έχουν υιοθετήσει είτε ένα υβριδικό σύστημα κίνησης είτε κάποιον νέο (λέτε να πρόκειται για τον αναμενόμενο εδώ και καιρό 3κύλινδρο των 1,5 λίτρων;) ή ήδη γνωστό πετρελαιοκινητήρα της γκάμας Mini.
 
Για περισσότερες πληροφορίες, υπομονή έως την επόμενη εβδομάδα, όταν το νέο Rocketman θα κοσμεί το περίπτερο της εταιρείας στην 81η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, πάντως, το νέο Rocketman αναμένεται να πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής της εταιρείας, με σημαντικές βέβαια αλλαγές και τροποποιήσεις σε σχέση με ό,τι αντικρίζει κανείς σήμερα, το 2013. _Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ