Όπως όλα δείχνουν, η ηλεκτροκίνηση, οι τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης αλλά και οι… Κινέζοι θα αποτελέσουν τα κεντρικά «θέματα» στη φετινή Consumer Electronics Show που ανοίγει τις πύλες της στο Λ. Βέγκας των ΗΠΑ σε λίγα 24ώρα από τώρα.
Η Byton, η οποία συστάθηκε με την αρωγή της Future Mobility Corporation (FMC), είναι μια νεοσύστατη και αρκετά φιλόδοξη εταιρεία κατασκευής οχημάτων από την Κίνα, η οποία έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα παρουσιάσει στη φετινή CES ένα εντυπωσιακό και προηγμένο τεχνολογικά SUV, που θα κατασκευάζεται εντός έδρας και θα διατίθεται από το 2019 και μετά στην εξόχως ανταγωνιστική όσο και «δύσπιστη» αγορά των ΗΠΑ. Σίγουρα, πρόκειται για ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα για την start-up εταιρεία από το μακρινό Πεκίνο, πολλώ δε μάλλον αν αναλογιστεί κανείς τους σκοπέλους τους οποίους ήδη αντιμετωπίζουν με αντίστοιχα projects οι συμπατριώτες τους της Faraday Future.
Εντούτοις, η πρωτοεμφανιζόμενη Byton και το νέο SUV της, το οποίο, διόλου τυχαία, υπογράφει ο πρώην επικεφαλής του προγράμματος εξέλιξης του i8 των Βαυαρών της BMW, Carsten Breitfeld, δείχνει να έχει όλα τα τεχνολογικά εχέγγυα για τη συνέχεια. Αν μη τι άλλο, στα χαρτιά. Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της FMC, Daniel Kirchert, το νέο αυτό μοντέλο θα έχει το μέγεθος ενός Audi Q5 και χώρους στο εσωτερικό του αντίστοιχους με εκείνους μιας Mercedes S-Class. Εδώ, σημείο αναφοράς θα αποτελέσει, όπως και εσείς μπορείτε να δείτε με την αρωγή του σχετικού φωτογραφικού υλικού, η θηριώδης οθόνη αφής, η οποία έχει μήκος 1,25 μ.(!) και ύψος 250 χλστ. Και σα να μην έφτανε αυτή, στο τιμόνι της κατασκευή βρίσκεται ενσωματωμένη μια ακόμα οθόνη, σε μέγεθος tablet, μέσω της οποίας ελέγχονται βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της κινεζικής εταιρείας, η αυτονομία του νέου τους SUV θα ανέρχεται στα 350 χλμ., ενώ αργότερα θα προσφέρεται μια ακόμα έκδοση που θα μπορεί να καλύψει πάνω από 500. Οι αγνώστου ταυτότητας και χωρητικότητας μπαταρίες του θα μπορούν μέσα σε 10 μόλις λεπτά να ανακτήσουν ενέργεια που θα επαρκεί για την κάλυψη 120 χλμ. σύμφωνα με τους ιθύνοντες της Byton Από εκεί και πέρα, το SUV της εταιρείας είναι σχεδιασμένο ώστε να μπορεί να δεχτεί το απαραίτητο hardware που θα «υπηρετεί» την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 5.
Κλείνοντας αξίζει να σημειωθεί πως η Byton, η οποία απασχολεί αυτή τη στιγμή περί τους 400 εργαζομένους, σχεδιάζει να παρουσιάσει ένα 4θυρο ηλεκτρικό μοντέλο έως το 2021 και αμέσως μετά ένα 7θέσιο SUV. Όλα θα κατασκευάζονται σ’ ένα νέο εργοστάσιο που θα έχει την έδρα του στην Nanjing της Κίνας, με δυναμική 100.000 μονάδων ανά έτος την πρώτη χρονιά και 300.000 αυτοκινήτων από τις αρχές της επόμενης δεκαετίας και εξής._Χ.Α.