top icon
Επικαιρότητα

Το εσωτερικό του νέου Skoda Fabia

Οι Τσέχοι δίνουν στη δημοσιότητα την πρώτη φωτογραφία του εσωτερικού του νέου Skoda Fabia καθώς και αρκετές πληροφορίες για τα επιμέρους χαρακτηριστικά του.

Οι Τσέχοι δίνουν στη δημοσιότητα την πρώτη φωτογραφία του εσωτερικού του νέου Skoda Fabia καθώς και αρκετές πληροφορίες για τα επιμέρους χαρακτηριστικά του.

Σύμφωνα με τους δημιουργούς του αυτοκινήτου, το εσωτερικό είναι «πιο έξυπνο και πιο πρακτικό» από ότι στο παρελθόν. Πράγματι, σε ότι αφορά τον πρώτο χαρακτηρισμό, το νέο Fabia έρχεται να τον επιβεβαιώσει, καθώς είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που υιοθετεί την τεχνολογία MirrorLink, η οποία επιτρέπει στον οδηγό να χειρίζεται όλες τις λειτουργίες του «έξυπνου» κινητού τηλεφώνου του μέσω της κεντρικής οθόνης του συστήματος infotainment. Από εκεί και πέρα, σημείο αναφοράς στο εσωτερικό του αυτοκινήτου αποτελούν οι ουκ ολίγες πρακτικές λεπτομέρειες που διαθέτει (Simply Clever τις ονομάζει η Skoda), οι οποίες ανέρχονται σε 17. Ανάμεσα σε αυτές ξεχωρίζουν η ξύστρα πάγου, η οποία είναι τοποθετημένη στο πορτάκι του ρεζερβουάρ(!), η βάση για συσκευές multimedia, η οποία με τη σειρά της είναι εγκατεστημένη στην κεντρική κονσόλα, καθώς και οι μεγαλύτερες σε σχέση με το παρελθόν ποτηροθήκες. Σε ότι αφορά τη μορφή του εσωτερικού, όπως ξεκάθαρα αποκαλύπτει η μια και μοναδική επίσημη φωτογραφία που μόλις δόθηκε στη δημοσιότητα, οι Τσέχοι ακολούθησαν… λιτά μονοπάτια, κατά την προσφιλή τους τακτική, υιοθετώντας ωστόσο σύγχρονες και κομψές γραμμές, οι οποίες έρχονται να ενισχύσουν τον προσεγμένο εσωτερικό διάκοσμο του μοντέλου.

Σε ότι αφορά τους διαθέσιμους χώρους για τους επιβάτες, οι άνθρωποι της Skoda μας ενημερώνουν, μέσω μιας επίσημης ανακοίνωσής τους, ότι ο ωφέλιμος για τους επιβάτες χώρος είναι τώρα μεγαλύτερος κατά 8 χλστ. σε σχέση με το απελθόν μοντέλο, ενώ αυξημένος κατά 21 χλστ. και 2 χλστ. αντίστοιχα είναι και ο «αέρας» στο ύψος των αγκώνων για τους εμπρός και πίσω επιβάτες. Επίσης, σε ότι αφορά τον χώρο φόρτωσης, η αύξηση των 15 λίτρων έναντι του απελθόντος μοντέλου κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική (330 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στην όρθια θέση τους και 1.150 λίτρα με τα τελευταία να είναι πλήρως αναδιπλωμένα).

Θυμίζουμε πως η γκάμα των κινητήρων βενζίνης του νέου SkodaFabia, το οποίο χρησιμοποιεί κατά 50% την νέα πλατφόρμα MQB του Ομίλου VW, περιλαμβάνει δύο σύνολα βενζίνης στα 1,0 λίτρα, με 3κυλίδνρους και απόδοση 60 και 75 ίππους, οι οποίοι έρχονται να αντικαταστήσουν το υπάρχον ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο της εταιρείας χωρητικότητας 1,2 λίτρων, καθώς και δύο εκδοχές του γνωστού 4κύλινδρου 1,2 TSI, με απόδοση 90 και 110 ίππους. Τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο… συναρπαστικά σε ότι αφορά τους κινητήρες ντίζελ, καθώς η Skoda τοποθετεί στο ράφι τους γνωστούς 1,4 TDIκαι 1,6 TDI προς… χάριν του νέου 3κύλινδρου 1.4 TDI, ο οποίος θα διαθέτει άμεσο ψεκασμό και θα αποδίδει στις τρεις διαθέσιμες εκδοχές του 75, 90 και 105 ίππους με ροπή αντίστοιχα 210, 230 και 250 Nm από τις μόλις 1.500 σ.α.λ. Μέσα στο 2015, το Fabia τρίτης γενιάς θα αποκτήσει μια ακόμα πετρελαιοκίνητη έκδοση (GreenLine), η οποία θα διαθέτει ισχύ 75 ίππων, μέση κατανάλωση μόλις 3,1 λιτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 82 gr για κάθε χιλιόμετρο._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ