Τις 400.000 έφτασαν οι πωλήσεις του Citroen C3 και το γαλλικό εργοστάσιο το γιορτάζει.
Από το Νοέμβριο του 2016, όταν και πραγματοποίησε το επίσημο ντεμπούτο του στις διεθνείς αγορές, το Citroen C3 έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη 400.000 αγοραστών ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων και 160.000 πελατών από τις αρχές του 2018 μέχρι και σήμερα. Επίδοση, που καθιστά το σούπερ μίνι της Citroen ως το best-seller μοντέλο της.
Κατά τη διάρκεια μάλιστα του πρώτου 6μήνου του τρέχοντος έτους, το C3 έχει καταγράψει άνοδο στη δημοτικότητά του της τάξης του 12% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017, κάτι που το έχει «εγκαταστήσει» στη λίστα των Top 5 πιο καλοπουλημένων μοντέλων του segment B.
To 40% των πωληθέντων C3 έχουν αγοραστεί στο πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού, ενώ πάνω από τους 6 στους 10 ιδιοκτήτες του έχουν επιλέξει τη χαρακτηριστική διχρωμία ανάμεσα στο αμάξωμα και την οροφή. Τέλος, πάνω από τα μισά (55%) είναι εφοδιασμένα με τους γνωστούς αεροθύλακες (Airbumps)._X.A.