Το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου σε συνεργασία με την BMW i, φιλοξενεί τα δύο πρωτοποριακά μοντέλα της μάρκας: Το καινοτόμο, αμιγώς ηλεκτρικό BMW i3 και το εντυπωσιακό Plug-in Hybrid sports car BMW i8.
Έως τις 25 Οκτωβρίου 2015 οι επισκέπτες του Μουσείου θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν τα δύο μοναδικά μοντέλα από κοντά και να ενημερωθούν για τη φιλοσοφία της BMW i, σε ένα χώρο ειδικά σχεδιασμένο και πλαισιωμένο από παλαιότερες δημιουργίες -θρύλους της αυτοκίνησης- της BMW.
Το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου καταλαμβάνει 5.000 τ.μ. σε ένα κτίριο μοναδικής αρχιτεκτονικής και αισθητικής. Είναι αφιερωμένο στην τεχνολογία και στην εξέλιξη του αυτοκινήτου περιλαμβάνοντας περισσότερα από 110 εκθέματα από τα τέλη του 19ου αιώνα έως και τα τέλη του 20ου. Βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας και σε απόσταση αναπνοής από το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο.
BMW i8: Το πιο προηγμένο sports car
Το BMW i8 προσφέρει μία επαναστατική εκδοχή της οδηγικής απόλαυσης BMW για το μέλλον – και λανσάρεται ως το πιο προηγμένο μοντέλο στη σπορ κατηγορία. Το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης που εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε από το BMW Group ειδικά για το BMW i8, αντιπροσωπεύει ένα νέο στάδιο εξέλιξης στη στρατηγική Efficient Dynamics.
Χάρη στην επαναστατική αυτοκινητική φιλοσοφία και την ευφυή διαχείριση συστημάτων κίνησης, το BMW i8 πετυχαίνει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ δυναμικών επιδόσεων και απόδοσης σε ποικίλες οδηγικές συνθήκες. Η απόδοση και οι δυναμικές επιδόσεις έχουν ωφεληθεί από την ευρεία εφαρμογή της σχεδιαστικής φιλοσοφίας ελαφρού βάρους – από τον κλωβό επιβατών από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) μέχρι την ελαφρύτερη δομή όλων των άλλων εξαρτημάτων.
Τύπος κινητήρα βενζίνης: BMW TwinPower Turbo, 3 cyl. In line / 1.499
Ηλεκτροκινητήρας: BMW eDrive
Ισχύς Κινητήρα Βενζίνης: 231hp / 5800 rpm
Ισχύς Ηλεκτροκινητήρα: 131hp / 4800 rpm
Συνδυαστική ισχύς: 362hp
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα: 4,4 sec.
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Μέση κατανάλωση: 2,1 ltr./100 km
BMW i3: Γεννημένο ηλεκτρικό
Το BMW i3 είναι το παγκοσμίως πρώτο premium αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε από την αρχή για λειτουργία με ηλεκτροκίνηση. Αποτέλεσμα: η διάσημη οδηγική απόλαυση BMW, γνήσια, χωρίς ρύπους και με μία ένταση που δεν μπορεί να συναγωνιστεί οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρικό όχημα. Όπως η μοναδική αρχιτεκτονική του αυτοκινήτου – που βασίζεται στη δομή LifeDrive και ένα κλωβό επιβατών από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) – ο ηλεκτροκινητήρας, τα ηλεκτρονικά ισχύος και η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης, έχουν εξελιχθεί και κατασκευαστεί από το BMW Group στο πλαίσιο του προγράμματός BMW eDrive. Έτσι η Γνήσια Οδηγική Απόλαυση BMW αποτελεί τον πυρήνα και του πρώτου ηλεκτρικού μοντέλου BMW i.
Ηλεκτροκινητήρας: BMW eDrive
Ισχύς Ηλεκτροκινητήρα: 170hp
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα: 7,2 sec.
Τελική ταχύτητα: 150 km/h
Μέση κατανάλωση: 12,9 kWh/100 km
Αυτονομία: up to 160 km (up to 300 km with Range Extender)