top icon
Επικαιρότητα

Το ανανεωμένο Range Rover Evoque στη Γενεύη

Τόνωση του ενδιαφέροντος για το πολυτελές Evoque της Land Rover μέσα από μία ανανέωση σε αισθητική και κινητήρια σύνολα.

Τόνωση του ενδιαφέροντος για το πολυτελές Evoque της Land Rover μέσα από μία ανανέωση σε αισθητική και κινητήρια σύνολα.

Με προσεκτικά επιλεγμένες αλλαγές στην αισθητική, που έρχονται να ενισχύσουν το στιλάτο ντιζάιν του βρετανικού crossover, το Range Rover Evoque έρχεται να ενδυναμώσει την εικόνα του στις επιμέρους αγορές. Και όχι μόνο, μιας και οι ιθύνοντες της Land Rover προχώρησαν σε επιλεγμένες «επεμβάσεις» τόσο σε επιμέρους τμήματα των μηχανικών μερών, όσο και στις κινητήριες μονάδες που φιλοξενούνται κάτω από το εμπρός καπό. Πιο συγκεκριμένα, στον εξωτερικό σχεδιασμό του εμπρόσθιου τμήματος εντοπίζουμε τον νέο εμπρός προφυλακτήρα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, το καπό που πλέον διαθέτει σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου τους γνώριμους από τις κουπέ εκδόσεις αεραγωγούς, δύο νέες αισθητικές προσεγγίσεις όσον αφορά στη μορφή της μάσκας, τροποποιημένα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED (τα πρώτα σε μοντέλο της JLD που είναι πλήρως προσαρμοζόμενα), καθώς και νέας σχεδίασης τροχούς. Πίσω, οι σχεδιαστές απεδείχθησαν πιο… φειδωλοί, με τις όποιες επεμβάσεις να περιορίζονται στη νέα αεροτομή, η οποία φιλοξενεί ένα πιο «στενό» τρίτο φως φρένων τεχνολογίας LED.

Στο φινετσάτο εσωτερικό του νέου Evoque, οι Βρετανοί προχώρησαν στην αναθεώρηση του σχήματος των καθισμάτων (προαιρετικά, υπάρχει μάλιστα η δυνατότητα παραγγελίας καθισμάτων σε 12 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς που προσφέρουν 14 διαφορετικές  ρυθμίσεις αλλά και… μασάζ!), στις επενδύσεις του εσωτερικού τμήματος των θυρών, καθώς και στην υιοθέτηση νέων υλικών στο ταμπλό με μαλακή υφή. Επίσης, διαθέσιμο είναι πλέον το νέο σύστημα infotainment InControl της JLD, το οποίο συνοδεύεται από μία υψηλής ευκρίνειας οθόνη αφής με διάμετρο 8 ίντσες.

Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, η ειδοποιός διαφορά σε σχέση με ό,τι γνωρίζαμε αφορά στην προσθήκη του νέου 2λιτρου, αλουμινένιου και 4κύλινδρου πετρελαιοκινητήρα TD4 της γενιάς Ingenium της JLD, επιλογή που καθιστά την προσθιοκίνητη έκδοση του μοντέλου (βλ. eD4 2WD) ως την πλέον οικονομική σε κατανάλωση στη γκάμα αλλά και στην ιστορία της Land Rover, καθώς η μέση τυποποιημένη κατανάλωσή του δεν υπερβαίνει τα 4,2 λιτ./100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 109 gr/χλμ. Το εν λόγω σύνολο αποδίδει 150 ίππους, ενώ διαθέσιμη θα είναι και μια δυνατότερη παραλλαγή του με ισχύ 18 ίππων, μέση κατανάλωση 4,8 λιτ./100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 125 gr/χλμ. Τη γκάμα κινητήρων του νέου Evoque συμπληρώνει ο βενζινοκινητήρας Si4 των 240 ίππων, ο οποίος προσφέρεται μόνο στις 4κίνητες εκδόσεις και σε συνδυασμό με το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας. Θυμίζουμε πως και το νέο Evoque θα διατίθεται στις εκδόσεις 2WD, 4WD καθως και στην Active Driveline, στην οποία η κεντρική μονάδα ελέγχου του συστήματος τετρακίνησης αποφασίζει αυτοβούλως για την κατανομή της ροπής του κινητήρα ανάμεσα στους δύο άξονες ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ