Η Audi θα λανσάρει πολύ σύντομα το ανανεωμένο R8 μ' έναν ήδη γνώριμο κινητήρα.
Ποιος δεν ξέρει το Audi R8 και ποιος δεν θυμάται τον ατμοσφαιρικό V8 FSI κινητήρα των 4,2 λίτρων της πρώτης γενιάς του μοντέλου, που, καλώς ή κακώς, αποτελεί καιρό τώρα παρελθόν στη γκάμα του γερμανικού κουπέ. Κι αν αναρωτιέστε τους λόγους που οδήγησαν στην οριστική… εξαφάνισή του, να σας τους πούμε: ο πρώτος σχετίζεται άμεσα με το αυξημένο κόστος που συνεπάγεται η «προσαρμογή» του στις ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων και ο δεύτερος με τις ιδιαίτερες ανάγκες της αγοράς της… Κίνας, όπου η φορολογία σχετίζεται άμεσα με τον κυβισμό των κινητήρων.
Διαβάστε επίσης: Ό,τι πρέπει να ξέρετε για το Audi R8 V10 RWS
Ως εκ τούτου, μετά από πολύ καιρό, η Audi αναμένεται να παρουσιάσει με αφορμή την πρεμιέρα του ανανεωμένου μοντέλου της, το entry level έκδοση του R8, η οποία θα κινείται για την περίσταση από τον V6 κινητήρα τούρμπο των 2,9 που σήμερα «φορούν» τα RS4 και RS5, καθώς φυσικά και η Porsche Panamera. Σύμφωνα με τις υπάρχουσες μέχρι και αυτή τη στιγμή πληροφορίες, χάρη στην αύξηση της πίεσης υπερπλήρωσης πάνω από τα 0,4 bar, η μέγιστη ισχύς του αναμένεται να ξεπεράσει κατά πολύ εκείνη του… οικογενειακού μοντέλου της Porsche αγγίζοντας τους 500 τουλάχιστον ίππους. Μάλιστα, όπως συζητείται έντονα, η Audi αναμένεται να προσφέρει στην περίπτωση της «φρεσκαρισμένης» εκδοχής του R8 περισσότερες από μία εκδόσεις του εν λόγω twin turbo V6 κινητήρα.
Σε σχέση με τον μεγαλύτερο 10κύλινδρο αδελφό της οικογένειας, ο «μικρός» δεν αναμένεται να διαθέτει μεγάλες διαφοροποιήσεις –πέραν φυσικά εκείνων που αφορούν στις απολήξεις του συστήματος εξαγωγής. Ολοκληρώνοντας, αξίζει να αναφέρουμε η πρεμιέρα του ανανεωμένου Audi R8, και φυσικά της έκδοσης 2,9 V6, είναι πολύ πιθανό να πραγματοποιηθεί στην Έκθεση της Ν. Υόρκης σε κάτι λιγότερο από δέκα μέρες από σήμερα._Χ.Α.