Η Mercedes θα παρουσιάσει μέσα στο 2020 τη νέα EQA, ένα μοντέλο που θα αποτελεί την ηλεκτρική εκδοχή της νέας GLA.
Η Mercedes είναι έτοιμη να πραγματοποιήσει ένα ακόμα μεγάλο βήμα στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία, καθώς, όπως προανήγγελλε ο Ola Kallenius, o διάδοχος με άλλα λόγια του Dieter Zetsche στο τιμόνι του γερμανικού εργοστασίου, μέσα στο 2020 η μητρική εταιρεία του ομίλου Daimler θα παρουσιάσει το δεύτερο κατά σειρά EV της μετά την ηλεκτρική EQC.
Η νέα Mercedes EQA – ένα μοντέλο που είδαμε σε πρωτότυπη μορφή στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2017 – θα αποτελεί ουσιαστικά την ηλεκτρική εκδοχή της νέας GLA που αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά χθες.
Προς το παρόν, η εταιρεία δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία για το δεύτερο κατά σειρά EV περιοριζόμενη απλώς στη δημοσίευση μιας teaser φωτογραφίας, η οποία παρουσιάστηκε για λίγα δευτερόλεπτα κατά τη διάρκεια της ομιλίας του CEO της Mercedes στην πρεμιέρα της νέας GLA.
Σύμφωνα με τις υπάρχουσες μέχρι και αυτή τη στιγμή πληροφορίες, πριν την πρεμιέρα της νέας EQA, το γερμανικό εργοστάσιο θα παρουσιάσει τις εξελικτρισμένες εκδοχές της νέας GLA υιοθετώντας την τεχνολογία που είδαμε να «εφαρμόζεται» στην περίπτωση των plug-in υβριδικών Α250e και B250e.
Θυμίζουμε πως και τα δύο αυτά μοντέλα τροφοδοτούνται από έναν συνδυασμό θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα (ο πρώτος αποδίδει 160 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 250 Nm στις 1.620 σ.α.λ., ενώ ο δεύτερος 102 ονομαστικούς ίππους και 300 Nm) που συνδυαστικά «δίνουν» 218 ίππους και 450 Nm ροπής. Η δε μπαταρία ιόντων λιθίου των plug-in υβριδικών εκδόσεων 250e των Α-Class και Β-Class είναι υδρόψυκτη, έχει βάρος 150 κιλά και συνολική ενεργειακή δυναμική 15,6 KWh._Χ.Α.