X
Επικαιρότητα

Τι πρέπει να περιμένουμε από το νέο Renault Clio R.S.

Σχεδόν ένας χρόνος μας χωρίζει από την πρεμιέρα του νέου Clio R.S. και ιδού τι πρέπει να περιμένουμε από την κορυφαία έκδοση του γαλλικού «μικρού» της Renault.

Η παράδοση των Γάλλων της Renault στην κατηγορία των καυτών μικρών «χάτς» δεν πρόκειται να μείνει χωρίς συνέχεια, καθώς μέσα στο 2020 η Renaut Sport αναμένεται να παρουσιάσει την αντίστοιχη έκδοση για λογαριασμό της νέας γενιάς Clio (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ, εδώ και εδώ) που αποκαλύφθηκε φέτος και αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στις προσεχείς εβδομάδες στις κατά τόπου αγορές.

Σχεδιάστηκα το νέο Clio R.S. αναμένεται να κρατήσει χαμηλούς τόνους με τους διαφορετικούς τροχούς των 18 ή και ι9 ιντσών, τα διακριτικά αεροδυναμικά βοηθήματα περιμετρικά του αμαξώματος και το σχετικά λογότυπα της Renault Sport να δίνουν σε συνδυασμό τον τόνο αλλά και το στίγμα της φιλοσοφίας της κατασκευής. Κατ’ αναλογία, το εσωτερικό θα κοσμείται από διαφορετικά καθίσματα και σπορ πινελιές σε πόρτες και ταμπλό, με τον οδηγό να έχει στα χέρια του ένα πιο «παχύ» πηδάλιο.

Το επερχόμεν Renault Clio R.S. θα υιοθετήσει μετά βεβαιότητας πλέον τον ίδιο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα TCe των 1.8 λίτρων που γνωρίσαμε στην αντίστοιχη εκδοχή του μεγαλύτερου Megane. Ο προηγούμενος των 1.6 λίτρων θα πάρει οριστικά την άαγουσα για τα αποδυτήρια στα πλαίσια της προσπάθειας των Γάλλων για έναν πιο «γεμάτο» κινητήρα που θα εγγυάται καλύτερη ροπής και σε όλο το φάσμα περιστροφής. Και φυσικά, χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και κατανάλωσης.

Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η μέγιστη ισχύς του αναμένεται να είναι 225 με 230 ίππους με τη ροπή να διαμορφώνεται στα 320 με 330 Nm. Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου εκτιμάται ότι θα αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα, ενώ 6,5 δλ. θα αρκούν ώστε το νέο Clio R.S. να ολοκληρώνει την τυπική αλλά πάντοτε ενδεικτική δοκιμασία «0-100». Όλα συντείνουν πως το νέο καυτό «χλατς» των Γάλλων θα διατίθεται, εκτός με χειροκίνητο κιβώτιο, και με το γνωστό EDC (διπλού συμπλέκτη) της Renault.

Το νέο Renault Clio R.S. θα είναι κατά 40 περίπου κιλά ελαφρύτερο σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Τα καλά νέα δεν σταματούν εδώ, καθώς εκτός από τη «βασική» έκδοση R.S., το συμπαγές σπορ «μικρό» των Γάλλων θα προσφέρεται αργότερα σε έκδοση Trophy, με την ισχύ του 1.800άρη κινητήρα τούρμπο να σκαρφαλώνει στους 250 ή και περισσότερους ίππους.

Χωρίς να είναι επιβεβαιωμένο από επίσημα χείλη, το νέο Clio RS είναι πολύ πιθανό να μην είναι εξοπλίζεται με το γνωστό σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control, όπως συμβαίνει με το Megane R.S., καθώς οι Γάλλοι σκοπεύουν να επιτύχουν το… επιθυμητό χρησιμοποιώντας τη συμβατική οδό. Ως εκ τούτου, και τα κινούμενα μέρη της ανάρτησης δεν θα έχουν τη δυνατότητα ρύθμισης – επιλογή συγχρόνως που αναμένεται να συγκρατήσει το κόστος σε λογικά για την κατηγορία επίπεδα._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!