O επίσημος και… ιδιόκτητος πλέον βελτιωτής της Volvo υπερθεματίζει σε θέματα απόδοσης και στην περίπτωση του XC90 T8.
Οι επεμβάσεις της Polestar εστιάζονται αποκλειστικά στην plug-in υβριδική έκδοση T8. Σύμφωνα με τη σουηδική εταιρεία, η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται ειδικά για την περίσταση στους 421 ίππους και η ροπή στα 680 Nm. Θυμίζουμε πως το «βασικό» μοντέλο αποδίδει 400 ίππους και ροπή 620 Nm.
Παρά τη βελτίωση των επιδόσεων (βλ. 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,5 δλ. έναντι 6,5 δλ. του «απλού» XC90 T8), η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου δε διαφοροποιείται παραμένοντας, σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις, στα μόλις 2,1 λιτ./100 χλμ. Η αυτονομία του «βελτιωμένου» XC90 Τ8 αποκλειστικά με την αρωγή ηλεκτρισμού, φτάνει στα 43 χλμ.
Η Volvo ανακοινώνει πως, πέρα από την αύξηση της ισχύος και της ροπής, βελτιωμένη είναι και η απόκριση του όλου «πακέτου». Αξιοσημείωτο, τέλος, είναι το γεγονός πως οι μηχανικοί της εταιρείας επενέβησαν στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων «προσθέτοντας» μια αρκετά ενδιαφέρουσα τεχνική… λεπτομέρεια, η οποία απαγορεύει την «αυτόνομη» διαδοχή των σχέσεων όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται «μέσα» στις στροφές.
Η σουηδική εταιρεία ανακοίνωσε πως τα νέο XC90 T8 Polestar θα είναι διαθέσιμο μέσα στο καλοκαίρι σε συγκεκριμένες αγορές της Ευρώπης και από τον προσεχή Οκτώβρη και σε εκείνη των ΗΠΑ._Χ.Α.