Η πρεμιέρα της νέας Porsche Taycan και το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στην κατηγορία των 4θυρων EV που πέτυχε στο Nurburgring το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας τάραξαν τα νερά, με την Tesla, το Model S και προσωπικά τον Elon Musk να επιχειρούν να δώσουν τη δική τους απάντηση.
Η πρόσφατη επίσημη αποκάλυψη της Porsche Tayacan, του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου του Γερμανού κατασκευαστή, δικαίως τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας της μέρες που πέρασαν. Το ίδιο συνέβη και πριν μερικές εβδομάδες, όταν η διάσημη εταιρεία από το Zuffenhausen ανακοίνωσε ότι η νέα ηλεκτροκίνητη δημιουργία της πέτυχε τον απόλυτο χρόνο στην κατηγορία των 4θυρων EV στο Nurburging (δείτε το σχετικό βίντεο εδώ) σταματώντας το χρονόμετρο στα 20+ χλμ. της γερμανικής πίστας-ειδικής διαδρομής σε χρόνο 7 λεπτά και 42.74 δλ.
Την έλευση του γερμανικού μοντέλου στο μαγικό κόσμο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά και το ρεκόρ που πέτυχε στο ‘Ring δια χειρός Lars Kern, καλωσορίστηκαν μέσω twitter από τον Elon Musk, τον ισχυρό άνδρα της Tesla, η οποία χρόνια τώρα έχει τον πρώτο λόγο σε παγκόσμιο επίπεδο στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων – όχι μόνο με το παγκόσμιο best-seller EV της, το Model 3, αλλά και με το Model S, το οποίο αισίως μπήκε πριν δύο μήνες στον όγδοο κατά σειρά χρόνο του εμπορικού του βίου.
Ένα 24ώρο νωρίτερα, ο Elon Musk είχε με αινιγματικό τρόπο ανακοινώσει μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο twitter πως ένα Model S θα μεταβεί στο Nurburgring με άγνωστες όμως… διαθέσεις. Μάλιστα, η εν λόγω ανάρτηση-ανακοίνωση τράβηξε με μιας το ενδιαφέρον του Παγκόσμιου Πρωταθλητή της F1, Nico Rosberg, ο οποίος δήλωσε διαδικτυακά το «παρών» προσφέροντας εθελοντικά τις υπηρεσίες προκειμένου το αμερικάνικο EV να «γράψει» έναν γρήγορο γύρο στο συγκριμένο τερέν.
Τέσσερις μέρες μετά, από το ίδιο διαδικτυακό βήμα, ο Elon Musk ανακοίνωσε πως το Model S σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην κατηγορία του στη Laguna Seca των ΗΠΑ, ενώ λίγο αργότερα το φως της δημοσιότητας είδαν και τα σχετικά, επίσημα οπτικά πειστήρια της επίδοσης.
Ύστερα από αρκετές διαδικτυακές διαρροές φωτογραφιών που εμφάνιζαν ένα κόκκινο Model S με φαρδύτερα ελαστικά, κεραμικά φρένα και διαφοροποιημένο εμπρός μέρος να «γυρνά» στην Πράσινη Κόλαση, ο Elon Musk επανήλθε ανακοινώνοντας πως το συγκεκριμένο όχημα διαθέτει έναν νέο τύπο μονάδων κίνησης, με τρεις στο σύνολο ηλεκτροκινητήρες. Το Plaid Powertrain, όπως ο ίδιος το χαρακτήρισε, θα παρουσιαστεί σε τουλάχιστον έναν χρόνο από σήμερα και θα «φορεθεί» στα S, X και Roadster.
Σύμφωνα με πληροφορίες του γερμανικού Auto Motor und Sport, κατά τη διάρκεια των γρήγορων γύρων στο ‘Ring, πίσω από το τιμόνι του «μυστηριώδους» Model S με την επιγραφή P100D+ βρέθηκε ο οδηγός αγώνων της κατηγορίας VNL, Thomas Mutsch, ο οποίος συμμετείχε στο συγκεκριμένο τερέν στο πρόγραμμα εξέλιξης του SCG03 της Scuderia Cameron Glickenhaus.
Τελικά, μέχρι και αυτή τη στιγμή, άγνωστο παραμένει αν το αμερικάνικο σεντάν κατάφερε να κλέψει από την Porsche Taycan την…. ηλεκτρική πρωτιά στο ‘Ring._X.A.