X
Επικαιρότητα

Τέλος εποχής για το Mazda RX-8

Οι ισχύουσες προδιαγραφές ρύπων Euro V βάζουν τέλος στον κύκλο ζωής του ιαπωνικού κουπέ με τη μορφή που το γνωρίζουμε όλοι σήμερα.

Ο πρωταρχικός, αλλά και μοναδικός συγχρόνως λόγος που οδηγεί, σύμφωνα με πληροφορίες, τους ιθύνοντες της Mazda στη διακοπή της παραγωγής του RX8, είναι η μη έγκαιρη «προσαρμογή» του Wankel κινητήρα, ο οποίος χρόνια τώρα κινεί το εντυπωσιακό τους κουπέ, στις ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων που ισχύουν στις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου.
Ωστόσο, οι φανατικοί του είδους δεν πρέπει να απογοητεύονται, μιας και η συγκεκριμένη εφαρμογή-σήμα κατατεθέν της Mazda δεν πρόκειται να εγκαταλειφθεί. Και αυτό, γιατί οι ιθύνοντες της ιαπωνικής εταιρείας εξελίσσουν ήδη τη νέα γενιά περιστροφικών κινητήρων τους, η οποία και θα λανσαριστεί –κατά πάσα πιθανότητα- το 2011. Στόχος της Mazda είναι ο νέος, ελαφρύτερος, αποδοτικότερος, αλλά και πιο οικονομικός σε κατανάλωση Wankel τους, που θα φιλοξενείται κάτω από το καπό του νέου RX7, μοντέλο που με τη σειρά του θα διαδεχτεί το υπάρχον RX-8, να πληροί όχι μόνο τις προδιαγραφές Euro V, αλλά και τις επερχόμενες, από το 2014, Euro VI.
Βλέπετε, ένα σημαντικό τεχνολογικό επίτευγμα, αλλά συγχρόνως και μια παράδοση ετών, δύσκολα εγκαταλείπονται. Πολύ περισσότερο δε, όταν ο ομοεθνής ανταγωνισμός (βλ. Toyota FT-86) καραδοκεί. Μείνετε συντονισμένοι λοιπόν, εν αναμονή περαιτέρω εξελίξεων. _Χ.Α.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!