top icon
Επικαιρότητα

Τέλος εποχής για τα σεντάν μοντέλα της Ford στις ΗΠΑ

Η Ford ανακοίνωσε ότι θα διακόψει σταδιακά τη διάθεση κάθε σεντάν μοντέλου της στις ΗΠΑ σε μια προσπάθεια να εστιάσει ακόμα περισσότερο τις δραστηριότητές της σε πιο επικερδή για την ίδια μοντέλα. Στα SUV, δηλαδή.

Με μία μη αναμενόμενη κίνησή της, η Ford ανακοίνωσε χθες ότι σκοπεύει να σταματήσει την πώληση όλων των σεντάν (και όχι μόνο) μοντέλων της στη Β. Αμερική σε μια προσπάθεια να διπλασιάζει το στόχο της μείωσης του κόστους μέχρι το 2022. Την ίδια στιγμή, η αμερικάνικη εταιρεία κατέστησε γνωστό πως με συγκεκριμένες κινήσεις και αποφάσεις της -όπως η παραπάνω- είτε θα «διορθώσει» είτε θα εξαλείψει πλήρως κάθε μη κερδοφόρα επιχείρηση ή δραστηριότητά της.

Στις ανακοινώσεις της η Ford ξεκαθάρισε πως από τα ήδη υπάρχοντα μοντέλα της τα μόνα που θα συνεχίσουν να δίνουν το «παρών» στη γκάμα αμέσως μετά την ολοκλήρωση του κύκλου ζωής τους θα είναι η Mustang και η έκδοση Active του νέου Ford Focus που θα κυκλοφορήσει στη Β. Αμερική στις αρχές του 2019.

Τα αυτοκίνητα που με βεβαιότητα θα καταργηθούν σταδιακά είναι τα Fiesta, Fusion και Taurus, καθώς νέα μοντέλα, τα οποία θα κατασκευάζονται στα εργοστάσια της εταιρείας σε Μεξικό και Σικάγο, θα πάρουν τη θέση τους στη γκάμα της Ford.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας, το 90% των οχημάτων που θα πουλά η Ford στη Β. Αμερική από το 2020 και εξής θα ανήκουν στις κατηγορίες των pickup, των SUV, καθώς και σε εκείνη των επαγγελματικών.

Ο CFO της εταιρείας, Bob Shanks, δήλωσε μάλιστα πως η Ford κάλλιστα θα μπορούσε να μειώσει τις επενδύσεις σε ορισμένες γεωγραφικές περιοχές ή ακόμα και να «βγει» εκτός αυτών στην περίπτωση που η κερδοφορία συνεχίσει να βαίνει μειούμενη. Κάτι που είδαμε να πράττει πρόσφατα η General Motors, η οποία και απεμπόλησε πλήρως το ευρωπαϊκό της παρακλάδι (λέγε με Opel) σταματώντας συγχρόνως τις δραστηριότητες της στην αγορά της Ρωσίας.

«Όλα είναι πάνω στο τραπέζι. Μπορούμε να κάνουμε διαφορετικές επενδύσεις, μπορούμε να συνεταιριστούμε με άλλους, μπορούμε να καταργήσουμε μοντέλα, ακόμα και να βγούμε από συγκεκριμένες αγορές. Και θα το κάνουμε», δήλωσε ο Bob Shanks.

Η Ford δήλωσε πως με τις «διορθώσεις» αυτές αναμένει να επιτύχει ένα περιθώριο λειτουργικού κέρδους της τάξης του 8% παγκοσμίως μέχρι το 2020, ήτοι δύο χρόνια νωρίτερα από τις προβλέψεις της. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία διπλασίασε τον 5ετή στόχο για μείωση του κόστους κατά 25,5 δις δολάρια από 14 δις δολάρια που προέβλεψε τον περασμένο Οκτώβριο ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Jim Hackett.

«Θα τροφοδοτήσουμε μόνο τα υγιή μέρη των επιχειρήσεών μας και θα αντιμετωπίσουμε με αποφασιστικότητα τα τμήματα που καταστρέφουν την αξία της εταιρείας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο CEO της Ford._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ