Η τέταρτη γενιά του μικρομεσαίου γαλλικού μοντέλου ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα του.
Και ειδικότερα, στις αρχές Σεπτεμβρίου, οπότε και αναμένεται να… εκτεθεί δημοσίως για πρώτη φορά στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Ακόμα και τώρα, τρεις μόλις μήνες πριν την αποκάλυψή του, οι Γάλλοι συνεχίζουν να βάζουν τις τελικές πινελιές στη νέα οικογενειακή τους πρόταση, η οποία αναμένεται να δανείζεται πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το μικρότερο Clio «πατώντας» στην πλατφόρμα CMF-CD που έχει εξελιχθεί με την… συνέταιρο Nissan και χρησιμοποιούν ήδη τα ομόσταυλα Kadjar, Espace, Pulsar, Qashqai και X-Trail. Ο αντίπαλος των VW Golf, Ford Focus και Opel Astra αναμένεται να λανσαριστεί αρχικά με 5θυρο περιτύλιγμα, ενώ έξι περίπου μήνες μετά, το ντεμπούτο τους θα πραγματοποιήσουν οι εκδόσεις κουπέ και στέισον βάγκον.
Κάτω από το καπό δεν αναμένονται εκπλήξεις, καθώς οι Γάλλοι αναμένεται να επιλέξουν για το νέο Megane γνώριμα κινητήρια σύνολα ντίζελ και βενζίνης. Σε σχέση με τα πρώτα, η «αφετηρία» αναμένεται να είναι ο γνωστός 1.5 dCi των 110 ίππων, με τον 1.6 dCi να προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 130 και 160 ίππων. Την γκάμα των δεύτερων αναμένεται, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, να απαρτίζουν οι 1.2 TCe και 1.6 TCe, με μέγιστη απόδοση 130 και 160 ίππων αντίστοιχα. Μέχρι να παρουσιαστεί η κορυφαία έκδοση RS, η κορωνίδα των βενζινοκίνητων εκδόσεων του νέου Megane θα κινείται από μια τρίτη εκδοχή του 1.6 TCe κινητήρα, ο οποίος θα αποδίδει περί τους 200 ίπους. Εκτός με το γνωστό χειροκίνητο 6αρι, το νέο Renault Megane θα διατίθεται και με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. _Χ.Α.