top icon
Επικαιρότητα

Τα σχέδια του De Silva στην Porsche

Όπως διαβεβαίωσε ο υπεύθυνος σχεδιασμού του γερμανικού γκρουπ, Walter De Silva, η επιρροή του στα μελλοντικά προϊόντα της Porsche, που πλέον μπαίνει στη σφαίρα επιρροής της VW, αναμένεται να είναι ιδιαίτερα θετική.

Όπως διαβεβαίωσε ο υπεύθυνος σχεδιασμού του γερμανικού γκρουπ, Walter De Silva, η επιρροή του στα μελλοντικά προϊόντα της Porsche, που πλέον μπαίνει και αυτή με τη σειρά της στη σφαίρα επιρροής της VW, αναμένεται να είναι ιδιαίτερα θετική.
 
«Πραγματικά εύχομαι να είμαι ικανός να προσθέσω κάτι το θετικό στα νέα μοντέλα της Porsche, η οποία θα παραμείνει συνεπής στην τεράστια παράδοσή της». Αυτά ήταν τα ακριβή λόγια του 59χρονου πλέον Walter De Silva, που από τον Φεβρουάριο του 2007 ελέγχει τις… σχεδιαστικές τύχες ολόκληρου του γκρουπ VW και στο εξής του δέκατου μέλους του: της Porsche. 

Συνεχίζοντας, ο καταξιωμένος στο είδος… μάγος (σ.σ.: ας μην ξεχνάμε πως ο De Silva έβαλε την πινελιά του σε κορυφαία όσον αφορά το στιλ μοντέλα, όπως οι Alfa Romeo 156, GTV και 147) τόνισε πως η συνεργασία του με τον νυν αρχισχεδιαστή της Porsche, Michael Mauer, μόλις άρχισε, με το πρώτο μάλιστα μοντέλο που θα φέρει τις σχεδιαστικές επιρροές του πρώτου να είναι το επερχόμενο Cajun: το νέο μικρό SUV της Porsche, που θα παρουσιαστεί το 2013 ή το αργότερο το 2014 με στόχο να… εκτοξεύσει τις πωλήσεις της μάρκας στις 150.000 μονάδες σε ετήσια βάση. Και γιατί το Cajun και όχι κάποιο άλλο μελλοντικό μοντέλο της Porsche; Πολύ απλά, γιατί η σχεδιαστική κατεύθυνση τόσο της νέας Porsche Boxster (σ.σ.: η οποία όμως θα βασίζεται στο πρωτότυπο VW BlueSport του De Silva!), όσο και εκείνη της επίσης νέας 911, έχουν ήδη «κλείσει», όντας χρονικά πλέον πολύ κοντά στο επίσημο λανσάρισμά τους.

 
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, κυρίως μέσω του γερμανικού ηλεκτρονικού Τύπου, το νέο Porsche Cajun θα βασίζεται στο δάπεδο του γνωστού μας Audi Q5, ωστόσο όμως θα διαθέτει μικρότερο μεταξόνιο, «χαμηλότερο» ύψος οροφής και –φυσικά- υψηλότερη τιμή αγοράς από το τελευταίο. Ωστόσο, η ειδοποιός διαφορά του σε σχέση το μεσαίο SUV της Audi, αλλά και με την BMW X3, που επίσης αναμένεται να βρει στο δρόμο του, είναι το γεγονός ότι το αμάξωμά του νέου Cajun είναι πολύ πιθανόν να είναι 3θυρο(!), στοχεύοντας απευθείας στο αντίστοιχης φιλοσοφίας νέο Range Rover Evoque. Σύμφωνα με τον γερμανικό ηλεκτρονικό τύπο κάτω από το καπό του αυτοκινήτου θα φιλοξενείνται ο γνωστός 2λιτρος TFSi κινητήρας, με απόδοση κοντά στους 240 ίππους, καθώς και ένας 3λιτρος TFSI με ισχύ περί τους 300 ίππους, οι οποιοί θα συνδυάζονται και με το καταξιωμένο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του γκρουπ. _Χ.Α.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ