X
Επικαιρότητα

Τα πρωτότυπα της Nissan στο Τόκιο

Εντυπωσιακό ντεμπούτο αναμένεται να κάνει η Nissan στην 40ή Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο. Τα πρωτότυπα είναι αυτά που για μια ακόμη φορά πρόκειται να τραβήξουν περισσότερο τα βλέμματα των επισκεπτών, μιας και αυτά είναι που δείχνουν τις τάσεις του μέλλοντος

Το Intima, που σχεδιάστηκε με γνώμονα τη χαλάρωση και την άνεση των επιβατών, είναι αυτό που συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες να φτάσει κάποια στιγμή στην αγορά.

Η σχεδιαστική τεχνοτροπία της Nissan διατηρείται στο Intima, το οποίο όμως ενσωματώνει αρκετούς νεωτερισμούς. Για παράδειγμα, οι πίσω πόρτες ανοίγουν με αντίθετη κατεύθυνση από τις μπροστινές, ενώ μεγάλη σπουδή έχει πέσει στο σχεδιασμό των φωτιστικών σωμάτων, τα οποία μοιάζουν με «κόσμημα».

Ιδιαίτερο στοιχείο της καμπίνας των επιβατών είναι τα περιστρεφόμενα κατά 80ο καθίσματα, που διευκολύνουν την είσοδο και έξοδο των επιβατών από το αυτοκίνητο.

Εξίσου εντυπωσιακός αναμένεται ο V6 κινητήρας πετρελαίου, ο οποίος, σύμφωνα με τους κατασκευαστές του, είναι αθόρυβος, αποδοτικός και φιλικός προς το περιβάλλον.

Το δεύτερο πρωτότυπο της Nissan, «ακούει» στο όνομα Round Box, και σύμφωνα με τους Ιάπωνες κατασκευαστές,  συνδυάζει τις «άγριες» επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου, με τις βολικές διαστάσεις ενός compact, κάμπριο. Είναι εφοδιασμένο με έναν Turbo κινητήρα άμεσου ξεκασμού, με μετάδοση συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).

Εξωτερικά, εντύπωση προκαλούν δυο μικρά, γυάλινα παραθυράκια, που είναι τοποθετημένα στα πλαϊνά του αυτοκινήτου, κάτω μέρος της κάθε πόρτας . Στο εσωτερικό κύριο χαρακτηριστικό είναι οι καμπύλες επιφάνειες, οι οποίες μάλιστα αποτέλεσαν και πηγή έμπνευσης για το όνομα του αυτοκινήτου.

Το NV200 αποτελεί την πρωτότυπη πρόταση της Nissan, στην κατηγορία των minivan. Οι Ιάπωνες αφοσιώθηκαν στη λειτουργικότητα του οχήματος και δε δίστασαν να προβούν στις όποιες σχεδιαστικές θυσίες απαιτούνταν.

Το πίσω μέρος του NV200 έχει μετατραπεί σε κινούμενο γραφείο, που διαθέτει από υπολογιστή μέχρι ντουλάπα και ψυγείο, ενώ όταν το van είναι σταθμευμένο, μπορεί εύκολα να επεκταθεί, προσφέροντας ακόμη περισσότερους χώρους αποσκευών.

Στον τομέα της ασφάλειας, η Nissan κατάφερε να αντιμετωπίσει το αναπόφευκτο πρόβλημα της ορατότητας κατά την οπισθοπορία, τοποθετώντας κάμερα στο πίσω μέρος του van, η οποία δίνει άμεσα εικόνα σε μια οθόνη, τοποθετημένη στην καμπίνα του οδηγού.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!