Μέσω του αναπτυξιακού πλάνου με την ονομασία ‘Strategy 2025’, η Hyundai σκοπεύει να παρουσιάσει σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα περισσότερα από 12 ηλεκτρικά μοντέλα με μπαταρία.
Η Hyundai ανακοίνωσε στα τέλη του περασμένου καλοκαιριού το λανσάρισμα της νέας μάρκας με την ονομασία Ioniq, η οποία θα είναι εξολοκληρου «αφιερωμένη» στα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, ανοίγοντας έτσι ένα νέο κεφάλαιο στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.
Υπό τη σκέπη της εν λόγω ονομασίας, ο κορεάτικος όμιλος θα αξιοποιήσει την κατασκευαστική τεχνογνωσία του στον τομέα της ηλεκτροκίνησης με στόχο να παρουσιάσει τρία νέα EVs τα επόμενα τέσσερα χρόνια, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν ακόμα πιο καινοτόμα μοντέλα ανταποκρινόμενη με τον τρόπο αυτό στην ταχέως αναπτυσσόμενη ζήτηση της αγοράς στο συγκεκριμένο τομέα.
Το πρώτο μοντέλο που θα κοσμείται με το εμπορικό σήμα Ioniq θα είναι ένα CUV μεσαίου μεγέθους, το οποίο θα φέρει την ονομασία Ioniq 5 και θα κυκλοφορήσει στους δρόμους στις αρχές του 2021. Το Ioniq 5 βασίζεται στην πρωτότυπο ’45’, το οποίο παρουσίασε η Hyundai στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2019. Το 2022, η Hyundai θα παρουσιάσει το Ioniq 6, ένα ηλεκτρικό sedan το οποίο θα βασίζεται στην Prophecy που παρουσιάστηκε τον Μάρτιο, ενώ στις αρχές του 2024 θα ακολουθήσει το Ioniq 7, ένα μεγάλο SUV.
Τα μοντέλα της Ioniq θα βασίζονται στην πλατφόρμα Electric Global Modular Platform, γνωστή και ως E-GMP, η οποία θα προσφέρει μεταξύ άλλων δυνατότητα ταχείας φόρτισης και επαρκή.
Σύμφωνα με το επικαιροποιημένο πλάνο της κορεατικής φίρμας που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, η Hyundai σκοπεύει να διαθέτει έως και 560.000 EVs ετησίως έως το 2025. Συνολικά, η εταιρεία αναμένει να παρουσιάσει περισσότερα από 12 BEVs, συμπεριλαμβανομένων των BEV που βασίζονται στην E-GMP, την πλατφόρμα της Hyundai Motor Group για ειδικά EV.
Μακροπρόθεσμα, η Hyundai έχει ως στόχο να εξασφαλίσει μία ηγετική θέση στην αγορά των EVs αποσπώντας μερίδιο 8-10% της παγκόσμιας αγοράς έως το 2040. Από το 2030, η εταιρεία θα επεκτείνει σταδιακά την διάθεση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία σε βασικές αγορές στοχεύοντας τελικά στον πλήρη εξηλεκτρισμό της σειράς προϊόντων έως το 2040. Όπως ανακοινώθηκε, η εταιρεία στοχεύει να «εκδημοκρατήσει» τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και σε αναδυόμενες αγορές ανά τον κόσμο, όπως εκείνες της Ινδίας, της Ρωσίας και της Βραζιλίας,
Για την ομόσταβλη Genesis, η μητρική εταιρεία σχεδιάζει την διάθεση ενός εντελώς νέου BEV, καθώς και μιας έκδοσης του τελευταίου, μέσα στο 2021. Μετά τις αγορές της Κορέας και των Η.Π.Α., η Genesis σχεδιάζει να επεκτείνει την παρουσία της στην Κίνα και την Ευρώπη.