Περισσότερες από 40 πρεμιέρες νέων μοντέλων θα πραγματοποιηθούν στο Ντιτρόιτ, χωρίς όμως κατ’ ανάγκη να διαθέτουν όλα αμιγώς… αμερικανικό χρώμα! Ας δούμε τα σημαντικότερα! (Τελευταία ενημέρωση: 10/01)
Ωστόσο, το στοιχείο που κλέβει την παράσταση στον τομέα των κινητήριων συνόλων είναι το ταυτόχρονο λανσάρισμα του νέου Α6 και σε υβριδική… version. Πρόκειται για το δεύτερο υβριδικό μοντέλο της Audi, μετά το αντίστοιχο Q5, το οποίο κινείται από τον γνωστό 2λιτρο TFSI των 211 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 45 ίππων, σε συνδυασμό με το γνωστό 8τάχυτο κιβώτιο Tiptronic. Ωστόσο, η μέγιστη συνδυαστική ισχύς των δύο συνόλων δεν υπερβαίνει τους 245 ίππους, ενώ την ίδια στιγμή, η μέση κατανάλωση καυσίμου δεν ξεπερνά τα 6,2 λιτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 τα μόλις 142 gr για κάθε χιλιόμετρο.
Την ίδια στιγμή, στην αμερικανική αυτοκινητούπολη η BMW θα παρουσιάσει και τις πιο ταπεινές και ανανεωμένες εκδόσεις της σειράς 1.
Η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ (NAIS: North American International Show) εγκαινιάζει τη νέα χρονιά, συγκεντρώνοντας μια πληθώρα πρεμιέρων, οι οποίες, όπως όλα δείχνουν με βάση τα έως τώρα στοιχεία και δεδομένα, δεν φαίνεται να «απασχολούν» μόνο την πάντοτε… διαφορετική σε απαιτήσεις και φιλοσοφία αγορά της Αμερικής, αλλά και εκείνη της Ευρώπης, δίνοντας σε κάθε περίπτωση στίγμα των προθέσεων για όλες τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Ας δούμε λοιπόν τι νέο μας επιφυλάσσει!
[[PAGEBREAK]]
Η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ (NAIS: North American International Show) εγκαινιάζει τη νέα χρονιά, συγκεντρώνοντας μια πληθώρα πρεμιέρων, οι οποίες, όπως όλα δείχνουν με βάση τα έως τώρα στοιχεία και δεδομένα, δεν φαίνεται να «απασχολούν» μόνο την πάντοτε… διαφορετική σε απαιτήσεις και φιλοσοφία αγορά της Αμερικής, αλλά και εκείνη της Ευρώπης, δίνοντας σε κάθε περίπτωση στίγμα των προθέσεων για όλες τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Ας δούμε λοιπόν τι νέο μας επιφυλάσσει!
Ford C-Max
Οι έως τώρα πληροφορίες αναφέρουν επίσης ότι στο Ντιτρόιτ η Ford σκοπεύει να παρουσιάσει μια νέα πρωτότυπη έκδοση του Kuga, το οποίο αναμένεται να διατεθεί και στην αμερικάνικη αγορά με το όνομα Escape.
Ford Focus Electric
Σε αντίθεση με την ιαπωνική Nissan, η οποία εξέλιξε ένα «ανεξάρτητο» δάπεδο προκειμένου να «στεγάσει» τη νέα ηλεκτρική της πρόταση, η Ford βασίστηκε (όπως και η VW, επίσης) στο μοντέλο ευρείας παραγωγής προκειμένου να καταθέσει τη δική της πρόταση στην κατηγορία. Οι λόγοι; Αφενός η μείωση του κόστους εξέλιξης, αφετέρου η… αίσθηση στον υποψήφιο αγοραστή ότι αγοράζει μια ειδική έκδοση ενός ήδη γνωστού και καταξιωμένου μοντέλου της αγοράς. Η διάθεση του plug in μοντέλου της Ford στην αγορά της Β. Αμερικής θα ξεκινήσει στα τέλη του 2011, ενώ η κατασκευή του στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού θα γίνεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Wayne του Michigan. Άγνωστο είναι μέχρι και αυτή τη στιγμή που ακριβώς θα φιλοξενηθεί η παραγωγή του επί ευρωπαϊκού εδάφους. Στη γηραιά, πάντως, ήπειρο η διάθεσή του θα ξεκινήσει αρκετά αργότερα και σίγουρα προς τα τέλη του 2012 με αρχές του 2013, σύμφωνα με τις έως τώρα εκτιμήσεις. Στον τεχνικό τομέα, κάτω από το καπό του και πίσω από την εντυπωσιακή αλά… Aston Martin μάσκα θα φιλοξενείται ένας ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος συνεργάζεται με συσσωρευτές ενέργειας 28kWh ιόντων λιθίου της εταιρείας LG εξασφαλίζοντας χάρη στους 123 ίππους του μια τελική ταχύτητα της τάξης των 135 περίπου χλμ./ώρα. Όσο για την αυτονομία κίνησης, οι ιθύνοντες της Ford ανακοινώνουν ότι στόχος τους είναι να αγγίζει τα 160 πραγματικά χλμ. Αξίζει να προσθέσουμε ότι οι μπαταρίες του Focus EV μπορούν να φορτιστούν μέσω ειδικής παροχής με τάση 240V σε χρόνο 3 με 4 ωρών –που είναι ο μισός σε σχέση με εκείνον που απαιτούνται για την ίδια διαδικασία στην περίπτωση του Leaf- που βρίσκεται σε ειδική θέση στο εμπρός αριστερό φτερό του αυτοκινήτου. Από εκεί και πέρα, οι δημιουργοί της Ford υπόσχονται ότι το ηλεκτρικό Focus θα προσφέρει στον οδηγό του αντίστοιχη αίσθηση και ανάλογα οδικά χαρακτηριστικά με εκείνα των βενζινοκίνητων εκδόσεων, καθώς έχει δοθεί ειδική προσοχή στη ρύθμιση της ανάρτησης, αλλά και της υποβοήθησης του τιμονιού.
[[PAGEBREAK]]
Η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ (NAIS: North American International Show) εγκαινιάζει τη νέα χρονιά, συγκεντρώνοντας μια πληθώρα πρεμιέρων, οι οποίες, όπως όλα δείχνουν με βάση τα έως τώρα στοιχεία και δεδομένα, δεν φαίνεται να «απασχολούν» μόνο την πάντοτε… διαφορετική σε απαιτήσεις και φιλοσοφία αγορά της Αμερικής, αλλά και εκείνη της Ευρώπης, δίνοντας σε κάθε περίπτωση στίγμα των προθέσεων για όλες τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Ας δούμε λοιπόν τι νέο μας επιφυλάσσει!
Jeep Compass
[[PAGEBREAK]]
H Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ (NAIS: North American International Show) εγκαινιάζει τη νέα χρονιά, συγκεντρώνοντας μια πληθώρα πρεμιέρων, οι οποίες, όπως όλα δείχνουν με βάση τα έως τώρα στοιχεία και δεδομένα, δεν φαίνεται να «απασχολούν» μόνο την πάντοτε… διαφορετική σε απαιτήσεις και φιλοσοφία αγορά της Αμερικής, αλλά και εκείνη της Ευρώπης, δίνοντας σε κάθε περίπτωση στίγμα των προθέσεων για όλες τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Ας δούμε λοιπόν τι νέο μας επιφυλάσσει!
Porsche 918 RSR
Στα μηχανικά μέρη και ιδιαίτερα σε ότι αφορά τα κινητήρια σύνολα, ξεχάστε τις «ευρωπαϊκές» επιλογές, καθώς οι γνώριμοι TSI κινητήρες λάμπουν δια της απουσίας τους. Τη θέση τους κάτω από το επιβλητικό ομολογουμένως καπό του έχουν πάρει ένας 5κύλινδρος κινητήρας 2,5 λίτρων, με ισχύ 170 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με ένα αντίστοιχων σχέσεων αυτόματο, καθώς και το γνωστό 6κύλινδρο σε διάταξη V μηχανικό σύνολο των 280 ίππων της VW. Ολοκληρώνοντας αξίζει να σημειώσουμε πως το αμερικάνικο Passat θα παράγεται στο εργοστάσιο της VW στο Tennessee, ενώ η τιμή του από τον προσεχή Αύγουστο, οπότε και αναμένεται να ξεκινήσουν οι πωλήσεις του στην αγορά της Β. Αμερικής, θα ξεκινά από τα 20.000 δολάρια.