Στην αμερικάνικη Έκθεση SEMA, που πραγματοποιείται στο Λ. Βέγκας των ΗΠΑ, η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε δύο ενδιαφέρουσες εκδοχές του νέου του roadster.
Και συγκεκριμένα, το… παράρτημα Β. Αμερικής της ιαπωνικής φίρμας, το οποίο στοχεύει με τις πρωτότυπες αυτές εκδοχές του μοντέλου-σταθμό στην ιστορία της εταιρείας, να ανεβάσει την αδρεναλίνη αλλά και να ενισχύσει ακόμα περισσότερο το σχεδιαστικό του προφίλ επενδύοντας ταυτόχρονα στις πατροπαράδοτες αρετές του οικογένειας MX-5, όπως είναι το περιορισμένο βάρος και η οδηγική απόλαυση. Τόσο η Spyder όσο και η Speedster εκδοχή αντλούν την έμπνευσή τους από αντίστοιχα μοντέλα του παρελθόντος.
Το MX-5 Spyder διαθέτει μια υφασμάτινη οροφή χρώματος καφέ, η οποία φέρει τον χαρακτηρισμό… bikini, αρκετά μέρη από ανθρακονήματα, διαφορετική εμπρός γρίλια και προβολείς, νέους τροχούς διαμέτρου 17 ιντσών και δερμάτινο σαλόνι στο εσωτερικό του. Οι εξωτερικές επιφάνειες κοσμούνται επίσης με τον χρωματισμό Mercury Gray, ενώ κάτω από αυτές βρίσκεται η γνωστή ιαπωνική συνταγή, με τον 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα, τα φρένα της Brembo και τις ρυθμιζόμενες coilover αναρτήσεις να πρωταγωνιστούν. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, το συνολικό βάρος του MX-5 Spyder δεν υπερβαίνει σε βάρος τα μόλις 1.043 κιλά.
Το ακόμα πιο εντυπωσιακό ΜΧ-5 Speedster προχωρά ένα βήμα πιο μπροστά διαθέτοντας πιο… hardcore περιορισμούς στο βάρος, καθώς οι πόρτες και τα καθίσματα έχουν αντικατασταθεί από αντίστοιχα μέρη κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, ενώ τη θέση του «κλασσικού» παρπρίζ έχει πάρει ένα… σπόιλερ. Και η συγκεκριμένη παραλλαγή «πατά» πάνω στο 2λιτρο μοντέλο, ενώ όλες οι παραπάνω τροποποιήσεις σε σχέση με αυτό έχουν επιφέρει μια μείωση του συνολικού βάρους στα μόλις 943 κιλά. Από εκεί και πέρα, περαιτέρω διαφοροποιήσεις συναντάμε στην ανάρτηση coilover, η οποία αποτελείται από ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της KW, στους τροχούς διαμέτρου 16 ιντσών της RAYS, στα ελαστικά (Kymho Ecsta V710 διαστάσεων 225/50), καθώς και στα φρένα, που διαθέτουν εμπρός 4πίστονες δαγκάνες της Brembo._X.A.