Δεν το λέμε εμείς, αλλά οι ίδιοι οι ιθύνοντες της γαλλικού γκρουπ με επίσημες δηλώσεις τους.
Η και τυπικά επικυρωμένη πλέον εξαγορά της Opel από το γαλλικό γκρουπ της PSA αναμένεται να φέρει σημαντικές αλλαγές στη σύσταση της γκάμας της πρώτης μιας και τα νέα αφεντικά της αναμένεται –για προφανείς λόγους- να αξιοποιήσουν για λογαριασμό της γερμανικής εταιρείας στα επερχόμενα μοντέλα της τις δικές τους τεχνολογικές κατακτήσεις. Αρχής γενομένης από τις πλατφόρμες και φυσικά από τα κινητήρια σύνολα.
«Σταδιακά θα αρχίσομε να χρησιμοποιούμε τις δικές μας πλατφόρμες και κινητήρες για τα μοντέλα της γκάμας Opel. Αυτό δεν πρόκειται όμως να συμβεί σε μια βραδιά. Θα πάρει κάποια χρόνια», δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπεύθυνος εξέλιξης του γκρουπ PSA, Gilles Le Borgne.
Ερωτηθείς σχετικά με το κατά πόσο οι κινητήρες της Opel θα «εξοστρακιστούν» πλήρως από τη γκάμα των επερχόμενων μοντέλων της, ο Gilles Le Borgne δήλωσε πως πολλά θα εξαρτηθούν από την ικανότητα της γερμανικής εταιρείας «να αυξήσει την αποδοτικότητα τους σε όλους τους τομείς», κάτι για το οποίο οι μηχανικοί της PSA είναι έτοιμοι να βοηθήσουν τους συναδέλφους τους στην Opel.
Ωστόσο, όπως ξεκαθάρισε ο υπεύθυνος εξέλιξης του γαλλικού γκρουπ, σε βάθος χρόνου η PSA δεν θέλει να συνεχίσει να επωμίζεται το κόστος που συνεπάγεται η χρήση των κινητήρων της Opel.
«Θέλουμε να απαλλαγούμε το συντομότερο δυνατό από το κόστος και τα τέλη αδειοδότησης για τη χρήσης αυτών των κινητήρων», προσέθεσε ο Gilles Le Borgne.
Με δεδομένα όλα τα παραπάνω, άγνωστο παραμένει τόσο το μέλλον του κέντρου έρευνας και εξέλιξης της Opel που βρίσκεται στο Rüsselsheim της Γερμανίας, στο οποίο σήμερα απασχολούνται περί τους 800 εργαζομένους, όσο και των 3.000 υπαλλήλων της γερμανικής εταιρείας οι οποίοι συμμετέχουν σε συνέργειες που έχουν συναφθεί στο πρόσφατο παρελθόν ανάμεσα στην τελευταία και την General Motors_X.A.