Η Nissan, στο πλαίσιο της Συμμαχίας με την Renault, υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την Uber με σκοπό την διεύρυνση των επιλογών ηλεκτροκίνησης για τους πελάτες της τελευταίας στην Ευρώπη.
Σε πρώτη φάση, οι εταιρείες θα διερευνήσουν την ανάπτυξη μια ισχυρής συνεργασίας για να παρέχουν στους συνεργάτες οδηγούς στην εφαρμογή Uber, προσιτά ηλεκτρικά οχήματα στις ευρωπαϊκές αγορές, ιδίως στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τις Κάτω Χώρες και την Πορτογαλία. Το όλο εγχείρημα ακολουθεί έναν επιτυχημένο «πιλότο» μεταξύ της Nissan και της Uber στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Το μνημόνιο συμφωνίας μεταξύ των εταιρειών, έρχεται να επιστεγάσει την πρόσφατη ανακοίνωση της Uber στο να καταστεί πλατφόρμα κινητικότητας μηδενικών εκπομπών. Μέχρι το 2025, το 50% των χιλιομέτρων που διανύονται μέσω της πλατφόρμας της Uber σε συνολικά επτά ευρωπαϊκές πρωτεύουσες (Άμστερνταμ, Βερολίνο, Βρυξέλλες, Λισαβόνα, Λονδίνο, Μαδρίτη και Παρίσι) θα πραγματοποιούνται με ηλεκτρικά οχήματα. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες της υπηρεσίας θα μπορούν να επιλέξουν ένα όχημα μηδενικών εκπομπών σε πόλεις που αντιπροσωπεύουν το 80% των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων της Uber, έως το τέλος του 2021.
Σύμφωνα με το μνημόνιο που έχει υπογραφεί, οι εταιρείες θα διερευνήσουν τώρα πώς η συνεργασία μπορεί να επιταχύνει την υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων και του ηλεκτρικού οικοσυστήματος στις ευρωπαϊκές πόλεις, συμπεριλαμβανομένων των προσπαθειών για:
- Προσφορά στους συνεργαζόμενους οδηγούς με την εφαρμογή Uber ηλεκτρικών οχημάτων όπως το Nissan Leaf, καθώς και μελλοντικών νέων EVs.
- Επέκταση του “πιλότου” του Ηνωμένου Βασιλείου στη Γαλλία έως το τέλος του 2020, με σκοπό την κλιμάκωση του προγράμματος στις Κάτω Χώρες, την Πορτογαλία και άλλες αγορές.
- Υλοποίηση από κοινού ενός πλάνου μάρκετινγκ και εκπαίδευσης για την προώθηση των προσφορών και των πλεονεκτημάτων των ηλεκτρικών οχημάτων στους συνεργαζόμενους οδηγούς της Uber, καθώς και προσφορών test drives που θα τους επιτρέψουν να βιώσουν την εμπειρία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Ο Jordi Vila, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ στη Nissan Europe, πρόσθεσε:
«Από τα 10 χρόνια εμπειρίας με το Nissan Leaf γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι αγαπούν την οδήγηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων και ότι η αλλαγή στην κινητικότητα μπορεί να βοηθήσει τους οδηγούς να εξοικονομήσουν χρήματα και να υποστηρίξουν τα φιλόδοξα σχέδια των μεγάλων πόλεων μας για καθαρό αέρα. Συνεργαζόμενοι με την Uber στο Ηνωμένο Βασίλειο, έχουμε ήδη καταφέρει να αυξήσουμε την ευαισθητοποίηση και την υιοθέτηση οχημάτων μηδενικών εκπομπών και ανυπομονούμε να διερευνήσουμε πώς θα το αναπτύξουμε περαιτέρω στην Ευρώπη.»