top icon
Επικαιρότητα

Συνεχίζεται η εξέλιξη της νέας Porsche Cayman

Η Porsche προχωρά με γοργούς ρυθμούς την εξέλιξη του ανανεωμένου της κουπέ, που αναμένεται να αποκαλυφθεί επισήμως στα μέσα περίπου της επόμενης χρονιάς.

Το «μικρό» κουπέ των Γερμανών, που βρίσκεται κυριολεκτικά προ των πυλών, γυρίζει σελίδα. Όχι γιατί σκοπεύει να… αποτάξει το γνώριμο σχεδιαστικό του προσωπείο, αλλά, πρωτίστως, γιατί για πρώτη φορά στην ιστορία του θα βάλει οριστικά στο ράφι τους γνωστούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες μπόξερ που δικαίως το καταξίωσαν από το 2006 μέχρι σήμερα.

Τη θέση τους, όπως ήδη γνωρίζουμε, αναμένεται να πάρει μια νέα γενιά 4κύλινδρων κινητήρων, οι οποίοι θα διατηρούν την «παραδοσιακή» επίπεδη διάταξη διαθέτοντας όμως ως… αντίδοτο του μικρότερου κυβισμού τους, ένα κλασσικό σύστημα υπερτροφοδότησης.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα διαρροές, η βασική έκδοση θα τροφοδοτείται από ένα 2λιτρο σύνολο, με σύστημα άμεσου ψεκασμού και ισχύ που θα κυμαίνεται πολύ κοντά στους 240 ίππους. Για την έκδοση S, που θα συνεχίζει να αποτελεί την… ενδιάμεση εκδοχή της νέας Cayman, οι μηχανικοί της Porsche φαίνεται να έχουν προτάξει τη λύση ενός αντίστοιχου μηχανικού «διαμαντιού» με χωρητικότητα που θα σκαρφαλώνει στα 2,5 λίτρα. Όλες οι ενδείξεις συντείνουν πως ο συγκεκριμένος κινητήρας θα φλερτάρει σε απόδοση τους 300 ίππους. Για τους πιο απαιτητικούς, λίγους μήνες μετά την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου, η γκάμα θα εμπλουτιστεί με την κορυφαία έκδοση GTS, με τον «μεγάλο» 2,5 μπόξερ κινητήρα που θα την κινεί να αποδίδει όχι λιγότερους από 370 ίππους.

Ας ελπίσουμε πως παρά την επιβεβλημένη, όπως φαίνεται, προσαρμογή στα νέα downsized  δεδομένα της εποχής μας, η Porsche δεν θα αφήσει ανικανοποίητους τους παραδοσιακούς λάτρεις της σπορ οδήγησης διατηρώντας στη γκάμα του ανανεωμένου της κουπέ την ατμοσφαιρική και σαφώς πιο σκληροπυρηνική GT4. Όπως ακριβώς συμβαίνει σήμερα με τις εκδόσεις GT3 και GT3 RS στην περίπτωση των υπερτροφοδοτούμενων, επίσης, νέων 911._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ