top icon
Επικαιρότητα

«Συλλάβαμε» τη νέα Porsche 911 GT2

Η γερμανική εταιρεία συνεχίζει τη χειμερινή εξέλιξη της νέας GT2 με στόχο την επίσημη διάθεσή της μέσα στο 2017.

Η GT2, με άλλα λόγια, η σκληροπυρηνική παραλλαγή των εκδόσεων Turbo και Turbo S, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της γκάμας του γερμανικού κουπέ με λίγους, αλλά φανατικούς, όπως αποδεικνύεται, οπαδούς. Όπως ήταν αναμενόμενο και η νέα γενιά της 911 θα αποκτήσει τη… δική της GT2, πιθανότατα στα τέλη της επόμενης χρονιάς.

Από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες που σας παραθέτουμε, εμφανές είναι πως το υπό δοκιμή πρωτότυπο μοντέλο διαθέτει μικρές σχεδιαστικές αποκλίσεις σε σχέση με τη «μεγάλη» Turbo S (σ.σ.: η πιο χαρακτηριστική αφορά στο διαφορετικό σχήμα των απολήξεων της εξάτμισης και στην ελαφρώς τροποποιημένη μορφή του πίσω προφυλακτήρα), κάτι όμως που δεν αναμένεται να συμβεί στην έκδοση παραγωγής, η οποία θα διαθέτει πιο επιθετικές εξωτερικές επιφάνειες από την τελευταία.

Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν σαφείς ενδείξεις αναφορικά με τον κινητήρα που θα επιλέξουν οι ιθύνοντες της Porsche, βέβαιο πρέπει να θεωρείται πως την κίνηση θα παρέχει μια αναβαθμισμένη σε απόδοση εκδοχή του υπερτροφοδοτούμενου «flat-six» κινητήρα των 3,8 λίτρων των Γερμανών. Ήδη, με βάση τις πρώτες πληροφορίες, η ισχύς του εκτιμάται ότι μπορεί να αγγίξει και τους 700 ίππους.

Οι τελευταίοι θα περνούν στην άσφαλτο μέσω του γνωστού κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της Porsche (PDK), αλλά και ενός προηγμένου συστήματος που θα ελέγχει την κατανομή της αναμενόμενα θηριώδους ροπής του κινητήρα ανάμεσα στους δύο κινητήριους τροχούς της.

Με δεδομένο ότι η Turbo S των 580 ίππων χρειάζεται μόλις 2,9 δλ. για το τυπικό «0-100», ιδιαίτερο είναι το ενδιαφέρον όλων για το ποια ακριβώς θα είναι τα απτά επιτεύγματα του ίδιου κινητήρα στην περίπτωση της κατά πολύ δυνατότερης νέας GT2._X.A.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ