Μετά την πρεμιέρα των συμβατικών εκδόσεων του C5 Aircross, η Citroen παρουσιάζει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού στις αρχές του επόμενου μήνα την πρωτότυπη και υβριδική για την περίσταση εκδοχή του μοντέλου που θα δούμε να διατίθεται στις αρχές του 2020.
Έχοντας ήδη αποκαλύψει την εκδόσεις του νέου C5 Aircross που κινούνται αποκλειστικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης (δείτε εδώ αναλυτικά τι νέο φέρνει μαζί του το γαλλικό SUV), η Citroen παρουσιάζει εντός έδρας στο επερχόμενο στις αρχές Οκτωβρίου Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού την πρωτότυπη και υβριδική παραλλαγή του μοντέλου που αναμένεται να λανσαριστεί εμπορικά στις αρχές του 2020. Το πρώτο αυτό plug-in hybrid μοντέλο της εταιρείας αντιπροσωπεύει εν πολλοίς το εναρκτήριο λάκτισμα της μάρκας στην προσπάθεια της να προσφέρει μία λύση ηλεκτρικής κινητικότητας, η οποία θα είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στις ανάγκες των πελατών, σε όλες τις κατηγορίες μοντέλων.
Προς το παρόν, η Citroen μας πληροφορεί πως η έκδοση παραγωγής θα κινείται από τον PureTech S&S βενζινοκινητήρα των 180 ίππων, σε συνδυασμό μ’ έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 107 ίππων, που συνδυαστικά θα αποδίδουν στο σύνολο 225 ίππους και ροπή της τάξης των 377 Nm. Το όλο «πακέτο», στο οποίο ο ηλεκτροκινητήρας εδράζεται ανάμεσα στο θερμικό μοτέρ και το κιβώτιο, συνεργάζεται με το νέο, 8τάχυτο σασμάν της Aisin, που με τη σχετική άδεια των Ιαπώνων, παράγεται και στα εργοστάσια του PSA Groupe.
Αξίζει να σημειωθεί πως με την αρωγή του ηλεκτροκινητήρα, η αυτονομία της έκδοσης παραγωγής του C5 Aircross PHEV θα ανέρχεται στα 50 χλμ. και η τελική του ταχύτητα σε αυτή την περίπτωση στα 135 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τη Citroen, η μέση κατανάλωση της κατασκευής, η οποία θα εφοδιάζεται με τα προγράμματα οδήγησης ZEV, Hybrid και Sport, θα ανέρχεται σύμφωνα με τη νόρμα του WLTP στα 2 λιτ./100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε κάτω από 50 gr ανά χλμ. κίνησης._Χ.Α.