top icon
Επικαιρότητα

Στο φως το νέο Audi A6 Avant

Η Audi παρουσίασε την έκδοση Avant του νέου A6.

Στόχος της Audi ήταν η δημιουργία ενός ακόμα πιο… οικογενειακού Α6 άμεσα ανταγωνιστικού απέναντι στις εκδόσεις Touring και Estate των BMW Σειρά 5 και Mercedes E-Class αντίστοιχα, που θα προάγει το στιλ, χωρίς συγχρόνως να θυσιάζονται παράμετροι, όπως η αεροδυναμική (σ.σ.: ο συντελεστής οπισθέλκουσας περιορίζεται στην τιμή 0,27), η πρακτικότητα και οι χώροι. Εξ ου και η έντονη κυρτότητα του πίσω μέρους της οροφής που σβήνει αρμονικά στην πέμπτη πόρτα δημιουργώντας ένα αρκούντως αθλητικό προφίλ.

Πίσω από αυτή βρίσκεται ένας χώρος φόρτωσης με χωρητικότητα που κυμαίνεται από 565 έως και 1.680 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων, τα οποία μπορούν να αναδιπλωθούν πλήρως ή μερικώς (40/20/40) με το απλό πάτημα ενός διακόπτη που ενεργοποιεί την «απελευθέρωσή» τους με την αρωγή ενός ηλεκτρικά ελεγχόμενου μηχανισμού. Φυσικά, η πίσω πόρτα μπορεί να ανοίξει με το απλό «πέρασμα» του ποδιού κάτω από τον εμπρός προφυλακτήρα, εφαρμογή που συναντάμε σε ουκ ολίγα μοντέλα του είδους –και όχι μόνο. Από πλευράς διαστάσεων, το νέο Audi A6 Avant είναι μεγαλύτερο σε μήκος σε σχέση με το απερχόμενο μόλις κατά 12 χλστ. (4,92 μ.), ενώ διευρυμένο είναι και το μεταξόνιο.

Στον τομέα των κινητήρων άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως όλοι συνδυάζονται μ’ ένα μικρο-υβριδικό 48βολτο σύστημα που έχει την ικανότητα να ανακτά, να αποθηκεύει σε μπαταρία ιόντων λιθιού και να παρέχει εν συνεχεία ισχύ 16 ίππων. Η λειτουργία coasting είναι και εδώ παρούσα λειτουργώντας με ταχύτητες από 55 έως και τα 160 χλμ./ώρα. Προς το παρόν, εντούτοις, δεν ανακοινώνονται στοιχεία που αφορούν τις θερμικές μονάδες που θα φιλοξενούνται κάτω από το καπό του νέου A6 Avant.

Μολαταύτα, σχεδόν βέβαιο είναι πως το «παρών» θα δώσει ο γνωστός 3λιτρος V6 TDI των Γερμανών και ο αντίστοιχος TFSI (εκδόσεις 50 και 55 αντίστοιχα) που αποδίδουν 286 και 340 ίππους. Αμφότερες συνδυάζονται με το γνωστό σύστημα τετρακίνησης της Audi καθώς και με δύο τύπους κιβωτίου, το 7τάχυτο S-Tronic και το 8τάχυτο Tiptronic. Προαιρετικά, υπάρχει η δυνατότητα εγκατάστασης του σπορ πίσω διαφορικού, ενώ στάνταρ είναι το γνωστό σύστημα τετραδιεύθυνσης της Audi._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ