Η Porsche ακολούθησε τη φόρμουλα της νέας Boxster. Αλλά και εκείνης που είδαμε στη «νέα» 911, υιοθετώντας εν πολλοί μια φιλοσοφία της συνολικής αναβάθμισης και ειδικά για την περίσταση τη λύση των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων.
Αισθητικά, η Porsche δεν επέλεξε –όπως αναμενόταν άλλωστε- την οδό της ρήξης, αλλά εκείνης της εξέλιξης. Έτσι, όπως ακριβώς συνέβη και με την 718 Boxster, το ανοιχτό «κεντρομήχανο» σπορ μοντέλο της Porsche, η νέα 718 Cayman διαθέτει ήπιες σχεδιαστικές αλλαγές, κυρίως στον εμπρός προφυλακτήρα, όπου δεσπόζουν οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Στο πλάι, οι αυξημένες ανάγκες ψύξης των υπερτροφοδοτούμενων καριδών οδήγησαν στην επανασχεδίαση των αντίστοιχων αεραγωγών. Την ίδια στιγμή, στο πίσω μέρος, οι διαφοροποιήσεις εστιάζονται στα νέα φωτιστικά σώματα, στο νέο διαχύτη στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, καθώς και στις απολήξεις της εξάτμισης, οι οποίες διαφοροποιούνται σε διάταξη ανάμεσα στις δύο διαθέσιμες εκδόσεις του μοντέλου.
Φυσικά, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον εστιάζεται στους κινητήρες που κινούν, όπως και στην 718 Boxster, το νέο κουπέ των Γερμανών. Πιο συγκεκριμένα, τη θέση των ατμοσφαιρικών και 6κύλινδρων διαμαντιών του παρελθόντος έχουν πάρει δύο 4κύλινδρες κινητήρες τούρμπο, με χωρητικότητα 2,0 και 2,5 λίτρα, που αντίστοιχα αποδίδουν 300 και 350 ίππους. Ο δεύτερος, μάλιστα, διαθέτει υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, ενώ σε κάθε περίπτωση η ισχύς εμφανίζεται αυξημένη κατά 25 ίππους σε σχέση με τους απερχόμενους κινητήρες των 2,7 και 3,4 λίτρων.
Στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, οι Γερμανοί επενέβησαν στις αναρτήσεις, εφοδιάζοντας τη νέα 718 Cayman με πιο σκληρά ελατήρια και αμορτισέρ με τροποποιημένη απόσβεση. Τα πιο φαρδιά πίσω ελαστικά, οι μεγαλύτερες αντιστρεπτικές ράβδοι και το πιο άμεσο, σύμφωνα με την Porsche, τιμόνι, ολοκληρώνουν το πακέτο των μηχανολογικών τροποποιήσεων σε σχέση με την «παλιά» Cayman. Φυσικά, το «παρόν» δίνει και στη νέα παραλλαγή του γερμανικού κουπέ η ανάρτηση Porsche Active Suspension Management. Προαιρετικά, ασφαλώς._Χ.Α.