top icon
Επικαιρότητα

Στο επόμενο Mazda2 o νέος κινητήρας ντίζελ 1,5 D-SkyActiv

Πρόκειται για ένα σύνολο με κορυφαία τεχνολογία και υψηλή ενεργειακή απόδοση που θα δούμε για πρώτη φορά στο νέο Mazda2.

Πρόκειται για ένα σύνολο με κορυφαία τεχνολογία και υψηλή ενεργειακή απόδοση που θα δούμε για πρώτη φορά στο νέο Mazda2.

Επί της ουσίας, ο εν λόγω κινητήρας βασίζεται εξολοκλήρου στον αντίστοιχο των 2,2 λίτρων, που ήδη είναι διαθέσιμος στα κατά πολύ μεγαλύτερα CX-5, Mazda6 και Mazda3. Σύμφωνα με τις πρόσφατες, επίσημες ανακοινώσεις της ιαπωνικής εταιρείας, η μικρότερη εκδοχή του SkyActiv-D κινητήρα, η οποία θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στο επερχόμενο στις αρχές του 2015 νέο Mazda2, θα έχει χωρητικότητα 1.497 κ.εκ., απόδοση 105 ίππων/4.000 σ.α.λ. και ροπή 250 Nm σταθερά από τις 1.500 έως και τις 2.500 σ.α.λ. Σημείο αναφοράς στον τεχνολογικό τομέα αποτελούν σημαντικά για το είδος επιτεύγματα, όπως είναι η ύπαρξη τουρμπίνας με μεταβλητή γεωμετρία, η ικανότητά του κινητήρα να καταναλώνει ένα ιδιαίτερα φτωχό, πλην όμως, εξαιρετικά ομοιογενές μείγμα καυσίμου, η μείωση των εσωτερικών τριβών και απωλειών που εμφανίζει σε όλο το εύρος λειτουργίας, καθώς και η νέα τεχνολογία θερμομόνωσης που υιοθετεί, προκειμένου να αντιμετωπιστεί ακόμα πιο αποτελεσματικά το φαινόμενο της απώλειας θερμότητας, στοιχείο που οφείλεται στον περιορισμένο κυλινδρισμό του. Συν τοις άλλοις, ο κινητήρας διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα άμεσου ψεκασμού, σύστημα i-stop, σύστημα ανάκτησης της ενέργειας μέσω πέδησης (i-Loop), αλλά και ειδικά εξελιγμένα κιβώτια ταχυτήτων, ένα χειροκίνητο 6αρι (SkyActive Drive) και ένα αυτόματο 6άρι (SkyActive MT). Παρά την χαμηλή για κινητήρα ντίζελ σχέση συμπίεσης (μόλις 14,8:1), ο νέος 1,5 SkyActiv-D κινητήρας αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύστροφος, οικονομικός σε κατανάλωση αλλά και αρκούντως οικολογικός, καθώς αναμένεται να πληροί με επιτυχία τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6._Χ.Α. 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ