Το εντυπωσιακό πρωτότυπο της Ford έλαβε τελικά το πράσινο φως προκειμένου πολύ σύντομα να πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής.
Το εντυπωσιακό πρωτότυπο της Ford έλαβε τελικά το πράσινο φως προκειμένου πολύ σύντομα να πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής.
Το Ford GT, το εκθαμβωτικό supercar που κυριολεκτικά έκλεψε την παράσταση στην Έκθεση του Ντιτρόιτ τον περασμένο μήνα, δεν πρόκειται να είναι, όπως επίσημα επιβεβαιώθηκε από τους ιθύνοντες της εταιρείας, ένα στατικό μοντέλο που «ήρθε» στο προσκήνιο μόνο και μόνο για να εντυπωσιάσει, αλλά μία απτή τελικά πρόταση της «παγκόσμιας» Ford για τους απανταχού λάτρεις της σπορ οδήγησης. Με την ευκαιρία της παρουσίασής του μοντέλου για δεύτερη διαδοχική φορά επί καναδικού αυτή τη φορά εδάφους, η Ford ανακοίνωσε πως από τις αρχές του 2016, το νέο GT θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται σε συνεργασία με την εταιρεία Multimatic στις εγκαταστάσεις της τελευταίας στο Οντάριο του Καναδά. Αξίζει να σημειώσουμε πως η Multimatic αποτελεί, εδώ και τρεις περίπου δεκαετίες, έναν πολύ βασικό συνεργάτη της Ford όσον αφορά στις αγωνιστικές δραστηριότητές της στην αντίπερα, κυρίως, όχθη του Ατλαντικού και συνάμα μία εταιρεία με 12 μονάδες παραγωγής ανά τον κόσμο και σημαντικές τεχνολογικές κατακτήσεις στην κατασκευή εξαρτημάτων από ανθρακονήματα. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η παραγωγή του νέου GT θα ανέρχεται σε μερικές μόλις εκατοντάδες αντιτύπων.
Θυμίζουμε πως το αμάξωμα του νέου Ford GT, το οποίο εξελίχθηκε από τους ιθύνοντες της εταιρείας υπό συνθήκες… άκρας μυστικότητας, απαρτίζεται από προηγμένα υλικά (carbon, αλουμίνιο κοκ) εξασφαλίζοντας κορυφαία ειδική ισχύ. Σε αυτό συμβάλλει, ασφαλώς, ο κινητήρας, ο οποίος είναι 6κύλινδρος σε διάταξη V, με χωρητικότητα 3,5 λίτρων, αποδίδοντας με την βοήθεια τούρμπο, ούτε λίγο ούτε πολύ, 600 ίππους. Ανήκοντας στη γνωστή πλέον γενιά κινητήρων EcoBoost της Ford, βρίσκεται τοποθετημένος στο κέντρο του αμαξώματος μεταφέροντας μέσω ενός κιβωτίου 7 σχέσεων (διπλού συμπλέκτη) την κίνηση στους πίσω τροχούς. Το νέο Ford GT «πατά» σε τροχούς 20 ιντσών και σε ελαστικά της Michelin (βλ. Pilot Super Sport Cup), ενώ η ανάρτηση είναι τύπου pushrod, όντας πλήρως ρυθμιζόμενη ως προς το ύψος της. Τα φρένα, για λόγους άμεσα συνδεδεμένους με την απόδοση και την αντοχή στη σπορ οδήγηση, θα αποτελούνται από κεραμικούς δίσκους και στις τέσσερις άκρες του αμαξώματος._Χ.Α.