Δύο εκδόσεις που θυμίζουν σ’ όλους ότι η Nissan δεν ξέχασε να κατασκευάζει αυτοκίνητα που «μιλούν» στον πραγματικό οδηγό.
Λίγες μέρες πριν ανοίξουν και επίσημα οι πύλες της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Ν. Υόρκης (14-23 Απριλίου), η ιαπωνική εταιρεία μας ενημερώνει πως στο περίπτερό της το «παρών» θα δώσουν δύο ειδικές, όσο και ποθητές, εκδόσεις των θρυλικών πλέον κουπέ της.
Η Track Edition, που αφορά φυσικά στο GT-R, δεν είναι παρά μια παραλλαγή του ιαπωνικού… Godzilla που τοποθετείται ένα σκαλοπάτι πιο χαμηλά από την Nismo διαθέτοντας τεχνικές περγαμηνές που απευθύνονται σε όλους όσοι λατρεύουν τα track days. Σχεδιαστικά, το μοντέλο δανείζεται τον εμπρός προφυλακτήρα, τις 20άρες ζάντες και το κατασκευασμένο από carbon πίσω σπόιλερ, ενώ από την κορυφαία έκδοση Nismo της οικογένειας GT-R προέρχεται και η ανάρτηση.
Την κίνηση εξακολουθεί να δίνει ο γνωστός V6 κινητήρας των 3,8 λίτρων της Nissan, ο οποίος «αναπνέει» με την αρωγή μιας εξάτμισης κατασκευασμένης από τιτάνιο αποδίδοντας 565 ίππους και ροπή 637 Nm. Φυσικά, η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς με τη βοήθεια ενός 6τάχυτου κιβωτίου με έξι σχέσεις.
Το Nissan GT-R Track Edition, «συνοδεία» μάλιστα πλούσιου εξοπλισμού, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ένα κορυφαίας απόδοσης ηχοσύστημα της Bose με 11 ηχεία, οθόνη αφής 8 ιντσών και σύστημα πλοήγησης, κοστίζει στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού 127.990 δολάρια. Και όσοι αναρωτιέστε πόσο τιμολογείται η κορυφαία Nismo, σημειώστε πως για την αγορά του θα χρειαστεί να εκταμιεύσετε 174.990 δολάρια.
Περνώντας στο 370Z Heritage Edition, το οποίο παρουσιάζεται στη Ν. Υόρκη με αφορμή την επέτειο των 50 χρόνων του θρυλικού 240Ζ, οι διαφορές σε σχέση με τις «απλές» εκδόσεις εντοπίζονται στο… θεαθήναι. Πιο συγκεκριμένα, οι εξωτερικές επιφάνειες της Heritage Edition είναι βαμμένες σε κίτρινο (Chicane Yellow) ή μαύρο χρώμα (Magnetic Black) με διακοσμήσεις μάλιστα της επιλογής του αγοραστή. Και οι δύο διαθέτουν μικρές αλλαγές στο σχήμα των φωτιστικών σωμάτων, μαύρα φιλέτα στο εμπρόσθιο άνοιγμα του προφυλακτήρα, ανθρακί χειρολαβές στις πόρτες καθώς και έναν πιο ανθεκτικό συμπλέκτη της Exedy στις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο.
Διαθέσιμο παραμένει ασφαλώς και το αυτόματο «7άρι» της Nissan, το οποίο συνεργάζεται με τον γνωστό ατμοσφαιρικό V6 κινητήρα των 3,7 λίτρων της ιαπωνικής εταιρείας, ο οποίος αποδίδει 332 ίππους._X.A.