Το πρωτότυπο της επόμενης γενιάς του Civic hatchback κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Η επόμενη γενιά Civic hatchback κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της σε μορφή πρωτοτύπου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η σχεδίασή του προαναγγέλλει μία σημαντική αλλαγή από τις προηγούμενες εκδόσεις της βασικού ευρωπαϊκού μοντέλου της Honda, εστιάζοντας στην τολμηρή σχεδίαση και στην ικανοποιητική δυναμική συμπεριφορά. Το νέο Civic hatchback θα είναι 30 mm φαρδύτερο, 20 mm χαμηλότερο και 130 mm μακρύτερο από την τρέχουσα γενιά. Νέοι μεγαλύτεροι και φαρδύτεροι τροχοί και ελαστικά χαρίζουν μία διαφορετική αίσθηση, ενώ το μακρύ μεταξόνιο, οι κοντοί πρόβολοι και οι αεροδυναμικές επιφάνειες της καμπίνας επιτείνουν τον δυναμικό χαρακτήρα του εξωτερικού. Μπροστά, ο κοντός πρόβολος με τους μεγάλους αεραγωγούς διαμορφώνουν μία πιο δυναμική οπτική ταυτότητα για την οικογένεια Honda. Προβολείς και φώτα ημέρας LED ρέουν κάτω από το ανάγλυφο καπό προς τους τονισμένους θόλους των τροχών.
Οι αεροδυναμικές γραμμές του αμαξώματος συνεχίζονται στο προφίλ με τη μεσαία γραμμή να ενσωματώνει τις λαβές των εμπρός & πίσω θυρών πριν σβήσουν στα χαρακτηριστικά πίσω φώτα LED σχήματος C. Μία δεύτερη, χαμηλότερη χαρακτηριστική γραμμή εκτείνεται πίσω από τους εμπρός τροχούς και μέσω των θυρών συναντά τους θόλους των πίσω τροχών, τονίζοντας τη σφηνοειδή γραμμή. Η σχεδίαση του πίσω προφυλακτήρα απηχεί την δυναμική φύση του υπόλοιπου αυτοκινήτου.
Νέα turbo κινητήρια σύνολα
Το νέο Civic Hatchback θα διατίθενται με γκάμα τριών κινητήρων: βενζινοκινητήρες 1.0 & 1.5 VTEC TURBO και ο ανανεωμένος 1.6 i-DTEC diesel. Το Civic θα είναι το πρώτο ευρωπαϊκό μοντέλο που θα περιλαμβάνει τους δύο νέους βενζινοκινητήρες και το πρώτο παγκοσμίως που διατίθεται με χιλιάρη. Οι νέοι κινητήρες αποτελούν τμήμα της αυξανόμενης γκάμας Earth Dreams Technology της Honda. Βασισμένοι σε μία εντελώς νέα δομή και αξιοποιώντας τα νέα συστήματα turbo, οι βενζινοκινητήρες χρησιμοποιούν μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων για μείωση των τριβών και πετυχαίνουν κορυφαία ισχύ και περιβαλλοντικές επιδόσεις. Ένας υπερσυμπιεστής με χαμηλή ροπή αδράνειας και υψηλή απόκριση, σε συνδυασμό με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού επιδιώκει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ υψηλής ισχύος και ροπής, υπερτερώντας των συμβατικών ατμοσφαιρικών κινητήρων. Μία ανανεωμένη έκδοση του 1.6 i-DTEC diesel της Honda θα προσφέρεται μαζί με τους δύο νέους βενζινοκινητήρες. Ο turbo-diesel common rail υιοθετεί εκτενείς τεχνολογίες που μειώνουν την τριβή, βελτιώνουν τις επιδόσεις και αυξάνουν την οικονομία καυσίμου. Το σύστημα απαρτίζουν ένας μικρός, υψηλής απόδοσης υπερσυμπιεστής, σύστημα EGR (ανακύκλωσης καυσαερίων) χαμηλής πίεσης και κυλινδροκεφαλή υψηλής ροής και έντονου στροβιλισμού. Ένας νέος άκαμπτος αλλά ελαφρύς στρόφαλος και ένα χυτό, αλουμινένιο μπλοκ ανοικτού τύπου, ανθεκτικό στις υψηλές πιέσεις μειώνουν το βάρος και διασφαλίζουν υψηλά επίπεδα αντοχής.
Η ευρωπαϊκή μονάδα της Honda (HUM) θα γίνει παγκόσμιος κόμβος παραγωγής για τη 10η γενιά Civic hatchback. Η Honda έχει επιβεβαιώσει επένδυση 270 εκατομμυρίων ευρώ σε νέες τεχνολογίες και μεθόδους παραγωγής εν όψει της προετοιμασίας για το νέο μοντέλο, το οποίο θα ξεκινήσει να παράγεται το 2017 και θα εξάγεται σε όλο τον κόσμο, ακόμα και στις ΗΠΑ.