Αποκλίνουσες φαίνεται πως είναι οι απόψεις στο εσωτερικό του Maranello αναφορικά με τη χρησιμότητα ύπαρξης μιας «μικρής Ferrari» στη γκάμα της ιταλικής φίρμας, με τον Sergio Marchionne να είναι ο πρώτος που λέει ανοιχτά το «όχι».
Οι σκέψεις αναφορικά με την αναβίωση του ονόματος Dino μέσω μιας σύγχρονη υλοποίησης του ιταλικού κουπέ συνεχίζουν μέχρι και σήμερα να… βασανίζουν τα μεγάλα κεφάλια της Ferrari. Από την πλευρά του, ο ισχυρός άνδρας των «κόκκινων», ο γνωστός και μη εξαιρετέος πλέον, Sergio Marchionne, ο οποίος προσφάτως δήλωσε ευθαρσώς πως η ιταλική εταιρεία κάλλιστα θα μπορούσε να φέρει στο φως ένα «χρηστικό Utility Vehicle», είναι από τους πρώτους στους κόλπους της Ferrari που πιστεύουν πως ένα μοντέλο μικρότερο της California θα αλλοιώσει το κύρος και την εικόνα της πιο διάσημης εταιρείας κατασκευής οχημάτων στον κόσμο.
Πιο συγκεκριμένα, ο ιταλο-καναδός μάνατζερ φέρεται να δήλωσε μιλώντας πρόσφατα με αναλυτές της αγοράς πως μια φθηνή σε κόστος Ferrari είναι πιθανό να καταστρέψει τη μοναδικότητα της μάρκας. Επιπλέον, ο Marchionne υποστήριξε στο πλαίσιο των ίδιων δηλώσεών του πως η νέα Dino δεν θα καταφέρει να δελεάσει ένα κοινό με μικρότερο μέσο όρο ηλικίας, κάτι που σύμφωνα με τον ίδιο έχει ήδη επιτευχθεί για τη Ferrari στις αναδυόμενες αγορές της Ασίας. Ο CEO της FCA -που φυσικά θα συνεχίσει να ελέγχει τις τύχες της Ferrari έως το 2021- εξέφρασε την πεποίθησή του πως η εταιρεία πρέπει πρωτίστως να εστιάσει την προσοχή της στις επιδόσεις, σε θέματα που άπτονται στον ήχο του κινητήρα(!), καθώς και στο σχεδιασμό των αμαξωμάτων, ούτως ώστε να προσελκύσει το ενδιαφέρον περισσότερων αγοραστών και όχι στην κατασκευή μιας Ferrari με χαμηλότερο –σε σχέση με την California- κόστος.
Διαβάστε επίσης: Διπλασιασμός κερδών έως το 2022 για τη Ferrari και στο βάθος… SUV
Αυτή όμως είναι η μια μεριά του νομίσματος. Στην αντίπερα όχθη, πολλά φαίνεται να είναι τα υψηλόβαθμα στελέχη στη Ferrari που πιστεύουν ακράδαντα πως ένα σπορ κουπέ με αφετηρία τιμής τα 150.000 ευρώ στην Ιταλία θα διευρύνει σημαντικά το πελατολόγιό της, χωρίς συγχρόνως να βλάψει στο παραμικρό την εικόνα της μάρκας.
Σε κάθε περίπτωση, οι τελικές αποφάσεις αναφορικά με το αν τελικά θα δούμε στη γραμμή παραγωγής της Ferrari ένα νέο, «μικρό» σπορ κουπέ μοντέλο, αλλά και ένα Utility Vehicle, θα παρθούν μέσα στο πρώτο 6μηνο του νέου έτους, περίοδο που ο Sergio Marchionne θα εκπονήσει το νέο 5ετές αναπτυξιακό πλάνο της ιταλικής φίρμας._Χ.Α.