Πληθαίνουν οι πληροφορίες που θέλουν την Alfa Romeo να ετοιμάζεται για το ντεμπούτο της κουπέ έκδοσης της Giulia, που μάλιστα θα προσφέρεται και σε υβριδικές εκδόσεις, με το σύστημα HY-KERS της Ferrari να αποτελεί τη βασική πηγή τεχνολογικής και όχι μόνο έμπνευσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ηλεκτρονικής έκδοσης του βρετανικού autocar, αυτή τη στιγμή η Alfa Romeo εξελίσσει δύο κινητήρες για λογαριασμό της νέας Giulia Coupe που θα συνεργάζονται με το ομόσταβλο σύστημα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας της Ferrari, το γνωστό HY-KERS. Ο πρώτος από αυτός είναι ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας που… σκέτος αποδίδει σήμερα 280 ίππους στην έκδοση Veloce, με τον δεύτερο να είναι ο κορυφαίος 2.9 V6 της «made by Ferrari» Giulia Quadrifoglio. Σύμφωνα με τους Βρετανούς συναδέλφους, το υβριδικό «πακέτο» στην πρώτη περίπτωση αναμένεται να αποδίδει περί τους 350 ίππους και στη δεύτερη κοντά στους 650 ίππους. Τιμές που σίγουρα δεν αφήνουν κανέναν ασυγκίνητο.
Πολλώ δε μάλλον τον ανταγωνισμό, αφού στόχος των Ιταλών με τις δύο αυτές εκδόσεις είναι οι… Γερμανοί και συγκεκριμένα η έκδοση RS του Audi A5 Coupe, η κορυφαία αντίστοιχη εκδοχή αμαξώματος της σειράς C της Mercedes και φυσικά η Μ4 των Βαυαρών της BMW, που σε αντίθεση με τις ως άνω εκδόσεις της νέας Giulia Coupe χρησιμοποιούν συμβατικές μονάδες κίνησης.
Το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας που θα έχουν οι ως άνω εκδόσεις θα αποτελεί μια παραλλαγή του HY-KERS που είδαμε στην εξωτική LaFerrari, το οποίο εξελίχθηκε σε συνεργασία με την ιταλική επίσης Magneti Marelli. Αν μη τι άλλο, η εγκατάστασή του κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες της νέας Giulia Coupe αποτελεί τη μεγαλύτερη ίσως πρόκληση για τους Ιταλούς, καθώς απαραίτητη κρίνεται και η παρουσία ενός ανεξάρτητου συστήματος ψύξης των μπαταριών ώστε να ενισχυθεί η τόσο η απόδοση όσο και η «διάρκεια» τους.
Οι Ιταλοί, πέραν των δύο αυτών εκδόσεων, οι οποίες εστιάζουν τόσο στην απόδοση όσο και στις μειωμένες καταναλώσεις και εκπομπές ρύπων σε σχέση με τις «απλές», σχεδιάζουν να προσφέρουν τη νέα Giulia Coupe και με τους γνωστούς συμβατικούς θερμικούς κινητήρες ντίζελ και βενζίνης της γκάμας Alfa Romeo.
Σχεδιαστικά, η 2θυρη Giulia, η οποία θα βασίζεται στο γνωστό δάπεδο Giorgio της Alfa Romeo, θα διατηρεί σε πολύ μεγάλο βαθμό το «προσωπείο» της 4θυρης παραλλαγής του μοντέλου. Οι βασικές, ασφαλώς, διαφορές θα εντοπίζονται από τη… μέση και πίσω, με τις μεγαλύτερες πόρτες, το διαφορετικό τελείωμα της οροφής και το σμιλευμένο πίσω μέρος να κάνουν τη διαφορά.
Η βρετανική ιστοσελίδα αναφέρει επίσης πως αυτή τη στιγμή δύο είναι οι πιθανές ονομασίες της κουπέ παραλλαγής του μοντέλου: η Sprint και η GTV._Χ.Α.
Πηγή/Photo credits: autocar