23 σπουδαστές αναλαμβάνουν να μετατρέψουν το μικρό SUV της τσέχικης εταιρείας σε cabriolet.
Για μία ακόμα φορά -την πέμπτη κατά σειρά- σπουδαστές από την επαγγελματική σχολή της Škoda AUTO στο Mladá Boleslav επιδεικνύουν τις ικανότητές τους στο… μετασχηματισμό ενός αυτοκινήτου παραγωγής σε πρωτότυπο. Για την περίσταση, το αντικείμενο της «σπουδής» τους, η οποία θα ολοκληρωθεί τον προσεχή κιόλας μήνα, γίνεται με την αρωγή και τις… ευλογίες της τσέχικης εταιρείας, βασίζεται στην έκδοση παραγωγής του επιτυχημένου κόμπακτ SUV της εταιρείας: του γνωστού μας Karoq. Παρά το γεγονός ότι οι βασικές εξωτερικές διαστάσεις του αυτοκινήτου παραμένουν αναλλοίωτες (μήκος: 4,382 μ., πλάτος: 1,811 μ., μεταξόνιο: 2,638 μ.), το ύψος του εμφανίζεται μειωμένο, χάρη στη χρήση μιας «χαμηλότερης» ανάρτησης που προέρχεται από το… Octavia RS.
Όπως ήταν αναμενόμενο, η μετατροπή απαιτούσε από τους σπουδαστές στο αρχικό της στάδιο να πραγματοποιήσουν εκτεταμένες αλλαγές στο «σώμα» του αυτοκινήτου. Έτσι, μόλις αφαιρέθηκε η οροφή, οι πόρτες έπρεπε να τοποθετηθούν σε διαφορετικές θέσεις, ενώ και το μεταλλικό κάλυμμα του χώρου αποσκευών, έπρεπε να επανασχεδιαστεί από το μηδέν. Επιπλέον, οι 23 σπουδαστές «αναθεώρησαν» ολόκληρη σχεδόν τη μορφή του πίσω τμήματος, συμπεριλαμβανομένου και του συστήματος εξάτμισης, ενώ εκτεταμένες ήταν οι επεμβάσεις τους τόσο στις κολώνες Α και Β, όσο και στους προφυλακτήρες.
Αξίζει να σημειωθεί πως κάτω από το καπό του πρωτοτύπου, το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα σε όλο του το… μεγαλείο τον προσεχή Ιούνιο, βρίσκεται ο γνωστός 1,5 TSI βενζινοκινητήρας της «μαμάς» VW, ο οποίος εξασφαλίζει στο Skoda Karoq Cabriolet τελική ταχύτητα 204 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 8,4 δλ._Χ.Α.
Δείτε στην ενότητα «Περισσότερες φωτογραφίες» τις υπόλοιπες τέσσερις δημιουργίες, τα Citijet Concept (2014), Skoda Fabia pick up (2015), Rapid Spaceback Coupe (2016) και Citigo Electric Buggy (2017), που επιμελήθηκαν στο πρόσφατο παρελθόν ομάδες σπουδαστών υπό την επίβλεψη των ανθρώπων της Skoda.