top icon
Επικαιρότητα

«Sold out» η Koenigsegg Regera

Όποιος πρόλαβε, τον Κύριον είδε! Τα εναπομείναντα αντίτυπα του Σουηδικού hyper-car των 1500 ίππων της Koenigsegg, μόλις εξαντλήθηκαν.

Στην πρόσφατη Έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτη η Koenigsegg είχε για πρώτη φορά παρουσιάσει την έκδοση παραγωγής της Regera, ενός εξωφρενικού, στην κυριολεξία, υβριδικού υπερ-αυτοκινήτου που είδε το φως για πρώτη φορά στα χρονικά, σε… ημιτελή μάλιστα μορφή, το 2016. Μολαταύτα, έως και την επίσημη πρεμιέρα της τον περασμένο Μάρτη στην κοσμοπολίτικη Γενεύη, η σουηδική εταιρεία του Christian von Koenigsegg είχε καταφέρει να βρει πελάτες για πάνω από τα μισά αντίτυπα που επρόκειτο να κατασκευάσει στις εγκαταστάσεις της στο Angelholm. Σήμερα, τρεις μόλις μήνες μετά την πλήρη αποκάλυψη του «θηρίου» των 1.500 ίππων, όλες οι Regera -80 στο σύνολο- έχουν πλέον βρει τους τυχερούς τους ιδιοκτήτες που με περισσή προθυμία κατέβαλαν έκαστος 1,9 εκ. δολάρια. Προ φόρων και δασμών ασφαλώς και πάντα για τη «βασική» έκδοση!

Τι είναι όμως αυτό που καθιστά την Koenigsegg Regera τόσο ποθητή; Θυμίζουμε πως το αμάξωμα των μόλις 1,6 τόνων τροφοδοτείται από έναν V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5 λίτρων και τρεις ηλεκτροκινητήρες –ένας στον στροφαλοφόρο και δύο στους πίσω τροχούς της κατασκευής- που συνδυαστικά αποδίδουν 1.500 ίππους και ροπή 2.000 Nm. Η σημαντικότερη ίσως καινοτομία της Regera είναι το σύστημα μετάδοσης, το οποίο δεν αποτελείται από κάποιο γνωστό τύπο κιβωτίου, αλλά από μια διάταξη (Direct Drive την αποκαλεί ο δημιουργός της) με σύστημα άμεσης μετάδοσης μέσω ενός μηχανισμού υδραυλικής σύμπλεξης. Σε επίπεδο επιδόσεων, ο κατασκευαστής ανακοινώνει πως η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 2,8 δλ., ενώ τα… πρώτα 200, 300 και 400(!) χλμ./ώρα έρχονται σε 6,6, 10,9 και 20 δλ. Διόλου άσχημα!_Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ