top icon
Επικαιρότητα

Skoda Karoq: Πρεμιέρα στις 18 Μαΐου

Ήγγικεν η ώρα για τον αντικαταστάτη του Skoda Yeti. Το όνομα αυτού; Karoq!

Η Τσέχικη εταιρεία ανακοίνωσε πως θα αποκαλύψει το νέο Karoq, το SUV που θα παραλάβει τη σκυτάλη εκπροσώπησης της Skoda στην κατηγορία των μικρoμεσαίων του είδους από το Yeti -ένα αυτοκίνητο που αν μη τι άλλο κατάφερε να εντυπωσιάσει με τις σχεδιαστικές και όχι μόνο αρετές του- την προσεχή Πέμπτη σε μια ειδική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στην πόλη της Στοκχόλμης.

Όπως αποκάλυψαν οι σχετικές φωτογραφίες του πρωτοτύπου δοκιμών της Skoda που πρόσφατα είδαν το φως της δημοσιότητας, το νέο Yeti, ή πιο σωστά, το νέο Karoq, ακολουθεί πιστά τα σχεδιαστικά χνάρια του μεγαλύτερου σε μέγεθος Kodiaq. Και μάλιστα, σε βαθμό παρεξηγήσεως! Το νέο SUV της Skoda θα βασίζεται ασφαλώς στο δάπεδο MQB στο οποίο πατούν ήδη ουκ ολίγα μοντέλα του Ομίλου VW (Seat Ateca, Audi Q3, VW Tiguan). Κατ’ αντιστοιχία, η ίδια τακτική αναμένεται να ακολουθηθεί και στον τομέα των κινητήρων, με τους Τσέχους να έχουν πείσει τη μαμά VW -όχι ότι χρειάστηκε και ιδιαίτερη προσπάθεια!- για την αναγκαιότητα παρουσίας του θαυματουργού 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα TSI των 1.000 μόλις κ.εκ. κάτω από το εμπρός καπό. Πιο ψηλά, η Skoda αναμένεται να εμπιστευτεί τον 1.5 TSI (ναι, αυτόν του VW Golf), ενώ παρά το «θόρυβο» που έχει δημιουργηθεί γύρω από τα πετρελαιοκίνητα μηχανικά σύνολα του Ομίλου VW, το «παρών» είναι βέβαιο πως θα δώσουν και εδώ και οι γνωστοί 1,6 και 2,0 TDI.

Χωρίς να ποντάρει ιδιαίτερα στις off-road δυνατότητές του, το νέο Skoda Karoq θα διατίθεται και σε εκδόσεις με κίνηση στους τέσσερις τροχούς χάρη στην αρωγή του γνωστού πολύδισκου συμπλέκτη των Γερμανών. Φυσικά, εξασφαλισμένη είναι και η παρουσία του καταξιωμένου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, του γνωστού μας DSG, τόσο σε συνδυασμό με τον 1.5 TSI, όσο και με τους δύο διαθέσιμους πετρελαιοκινητήρες της γκάμας.

Στα πλάνα των Τσέχων της Skoda περιλαμβάνεται η παρουσίαση τριών ακόμα εκδοχών: της vRS, που θα κινείται από τον 2λιτρο TFSI του Ομίλου VW, της πιο περιπετειώδους Scout αλλά και μιας υβριδικής, η οποία θα κινείται από τις λύσεις που συναντά κανείς στο ομόσταβλο VW Tiguan GTE. Δηλαδή, από έναν κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα 1,4 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα, που συνδυαστικά «ρίχνουν» τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 50 μόλις gr για κάθε χιλιόμετρο κίνησης.

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, το νέο Karoq θα θέτει νέα στάνταρ στο τομέα των χωρων εξασφαλίζοντας έναν χώρο αποσκευών μ χωρητικότητα από 521 έως και 1.630 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ