Μετά την ολοκλήρωση του καλύτερου πρώτου τριμήνου στην ιστορία της Seat, οι παγκόσμιες πωλήσεις της ισπανικής εταιρείας σημείωσαν νέα άνοδο και αυξήθηκαν κατά 21% τον Απρίλιο.
Ύστερα από την ολοκλήρωση του καλύτερου πρώτου τριμήνου στην ιστορία της Seat, οι παγκόσμιες πωλήσεις της ισπανικής εταιρείας σημείωσαν περαιτέρω πρόοδο και αυξήθηκαν κατά 21% τον Απρίλιο, με συνολικά 50.100 πωληθέντα αυτοκίνητα (2017: 41.400). Με αυτόν τον όγκο πωλήσεων, η Seat πέτυχε τα καλύτερα αποτελέσματα Απριλίου στην πρόσφατη ιστορία της και έσπασε το ρεκόρ των 45.100 οχημάτων του 2000. Οι πωλήσεις Seat συγκεντρωτικά το πρώτο τετράμηνο της χρονιάς καταγράφουν επίσης ρεκόρ. Συνολικά η μάρκα από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο πούλησε 189.300 αυτοκίνητα παγκοσμίως, δηλαδή 19,3% περισσότερα αυτοκίνητα από το 2017 (158.700), υπερβαίνοντας έτσι ακόμα και τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων που έχει επιτύχει ποτέ σε αντίστοιχη περίοδο (181.300 αυτοκίνητα το 2000).
Τους τέσσερις πρώτους μήνες του έτους, η Γερμανία, η Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο μαζί με την Αλγερία ήταν οι τέσσερις ταχύτερα αναπτυσσόμενες χώρες σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2017. Η Ισπανία, η κορυφαία αγορά της Seat, σημείωσε αύξηση κατά 15,9% με συνολικά 39.200 πωληθέντα αυτοκίνητα, ακολουθούμενη από τη Γερμανία (35.300 πωλήσεις,+19%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (23.700 πωλήσεις, +13.8%). Η Γαλλία και η Ιταλία, δύο στρατηγικές αγορές για τη Seat σημείωσαν επίσης αύξηση φτάνοντας τις 10.000 πωλήσεις (+13,3%) και τις 8.400 πωλήσεις (+17,5%) αντίστοιχα.
Στην Ανατολική Ευρώπη, οι πωλήσεις Seat αυξήθηκαν κατά 22,8% μέχρι το τέλος Απριλίου, με συνολικά 12.700 πωληθέντα αυτοκίνητα, χάρη στη δυναμική χωρών όπως η Τσεχική Δημοκρατία (3.100, +16.4%), η Σλοβακία (1.800, +150.3%) και τη Σλοβενία (1.000, +26.7%). Εκτός Ευρώπης, η ανάπτυξη της SEAT ήταν ακόμη υψηλότερη σημειώνοντας αύξηση 24,8% με συνολικά 28.300 αυτοκίνητα. Το κλειδί αυτής της αύξησης ήταν η άνοδος των πωλήσεων στην Αλγερία, όπου τα 10.000 οχήματα που πωλήθηκαν είναι 10 φορές περισσότερα από τα αντίστοιχα για το 2017, στο Μαρόκο (900 πωλήσεις, +64,8%) και στη Τυνησία (700 πωλήσεις, +19,2%).
Και για την Ελλάδα ο Απρίλιος ήταν ένας μήνας που η Seat κατέγραψε ρεκόρ ανάπτυξης. Με 358 ταξινομήσεις και 3.4% συνολικό μερίδιο αγοράς, η ισπανική εταιρεία είδε τα μεγέθη της να αυξάνονται κατά 209% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2017 (116 ταξινομήσεις). Ειδικά στις λιανικές ταξινομήσεις, η επίδοση ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητική αφού με 138 ταξινομήσεις, η Seat κατέγραψε τον μήνα που πέρασε μερίδιο αγοράς Λιανικής της τάξης του 3.8%. Συγκεντρωτικά στο πρώτο τετράμηνο της φετινής χρονιάς, η Seat συγκαταλέγεται ανάμεσα στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ελλάδα, με 1.015 συνολικά ταξινομήσεις, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 128% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της περσινής χρονιάς (444 ταξινομήσεις).