Συγκρατημένοι είναι οι τόνοι στο περίπτερο της ισπανικής φίρμας, με τη μερίδα του λέοντος όσον αφορά τις πρεμιέρες νέων μοντέλων να αναλογεί στην στέισον βάγκον έκδοση του μεσαίου Exeo
Όσον αφορά το πρώτο, η πραγματική είδηση έρχεται, φυσικά, από την αυξημένη πρακτικότητα που προσφέρει ο συγκεκριμένος τύπος αμαξώματος (πάντοτε σε σχέση με την 4θυρη παραλλαγή του), καθώς και από τα 442 λίτρα της χωρητικότητας του χώροπυ φόρτωσης. Το Exeo ST, όπως είναι η πλήρης ονομασία του, θα είναι διαθέσιμο στις κατά τόπους αγορές από τις αρχές του καλοκαιριού και θα παράγεται –που αλλού;- στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Μαρτορέλ.
Κάτω από το καπό των δύο αυτοκινήτων συναντάμε μια ευρεία γκάμα κινητήρων, με τον γνωστό 1,8 TSI των 160 ίππων να συνδυάζεται πλέον με το 7τάχυτο κιβώτιο DSG και τον 2λιτρο TSI να αποδίδει πλέον 211 αντί 200 ίππους κάτω από το καπό των εκδόσεων FR και Freetrack, αντίστοιχα. _Χ.Α.