Η Seat ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του δεύτερου SUV μοντέλου της που θα τοποθετηθεί ένα σκαλί πιο χαμηλά από το Ateca.
Η κατηγορία Β-SUV ακολουθεί κατά πόδας τα βήματα της αμέσως μεγαλύτερη κλάσης πολλαπλασιάζοντας με γοργούς ρυθμούς τις παρουσίες της στις κατά τόπου αγορές. Μόλις πριν δύο 24ώρα, το φώς της δημοσιότητας είδε το νέο Hyundai Kona, ενώ, όπως επίσημα ανακοινώθηκε από τους ιθύνοντες της ισπανικής εταιρείας, στις 26 Ιουνίου θα αποκαλυφθεί και το νέο Arona, ένα μοντέλο που μαζί με το Nissan Juke –και όχι μόνο- αναμένεται να ασκήσει τη δέουσα εμπορική πίεση στο ευρωπαϊκό best seller μοντέλο του είδους: το Renault Captur.
Το δεύτερο κατά σειρά μοντέλο της Seat στην πιο δυναμική αυτή τη στιγμή κλάση της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου (σ.σ.: μετά το Arona στο φως θα έρθει και ένα «μεγάλο» SUV) θα βασίζεται στο νέο Seat Ibiza και στην πλατφόρμα MQB διαθέτοντας ένα εξίσου αιχμηρό παρουσιαστικό και φυσικά υψηλότερο ανάστημα από το best seller σούπερ μίνι της γκάμας.
Στα μηχανικά μέρη, το πλούσιο portfolio του Ομίλου VW αναμένεται, για μια ακόμα φορά, να δώσει τις απαραίτητες λύσεις. Το «παρών» θα δίνει φυσικά ο 3κύλινδρος 1.000άρης των 115 ίππων καθώς και ο νέος 1.500άρης TSI που είδαμε στο VW Golf, ενώ βέβαιο πρέπει να θεωρείται πως κάτω από το καπό αισθητή θα είναι η παρουσία του 1.600αρη TDI πετρελαιοκινητήρα των 116 ίππων.
Καθώς δεν πρόκειται για ένα μοντέλο με off road «βλέψεις», το νέο Seat Arona θα διατίθεται αποκλειστικά σε εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός τροχούς, με τις πλουσιότερες και πιο δυνατές να εξοπλίζονται με το γνώριμο DSG κιβώτιο του Ομίλου. Αξίζει να προσθέσουμε πως την κατασκευή του νέου Arona και φυσικά του νέου Ibiza στη μονάδα παραγωγής της Seat που βρίσκεται στο Martorell, η Seat επένδυσε περί τα 900 εκ. ευρώ, ποσό που αποτελεί μέρος της συνολικής επένδυσης των 3,3 δις ευρώ που ανακοινώθηκε το Σεπτέμβριο του 2015, για την περίοδο 2015-2019._Χ.Α.