Άλλο ένα κάστρο φαίνεται πως πέφτει. Προφανώς, στο βωμό της ασφάλειας. Αλλά και της αύξησης των πωλήσεων.
Ο αντικαταστάτης της υπάρχουσας M5, όπως αποκαλύπτουν και οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες, βρίσκεται ήδη στο στάδιο της εξέλιξης, με τις μέχρι τώρα πληροφορίες να θέλουν τον V8 twin-turbo κινητήρα των 4,4 λίτρων των Βαυαρών, ο οποίος θα την κινεί, να αγγίζει ή και να ξεπερνά οριακά σε απόδοση, τους 600 ίππους.
Η είδηση αυτή, ασφαλώς και πρέπει να χαροποιεί τους φανατικούς λάτρεις των τετράτροχων δημιουργιών του M Division. Ωστόσο, το ενδεχόμενο η νέα M5 να είναι… μερικώς τετρακίνητη, δεν ξέρουμε αν θα τους κάνει να χαμογελάσουν το ίδιο…
Μιλώντας στο βρετανικό Autocar, o επικεφαλής του τμήματος… ειδικών κατασκευών της BMW, Frank van Meel, δήλωσε για το επίμαχο θέμα τα εξής:
«Τα αυτοκίνητα μας έχουν φτάσει σε ένα σημείο που η υψηλή ισχύς τους μας αναγκάζει να κάνουμε κάτι. Τα αυτοκίνητα του M Division θα συνεχίσουν να είναι πισωκίνητα για λόγους φιλοσοφίας, ωστόσο αυτό μας δυσκολεύει στο να τα πουλάμε σε συγκεκριμένες αγορές, όπως εκείνες του Καναδά και της Ελβετίας».
Μιλώντας για τη νέα M5 και στο ενδεχόμενο αυτή να προσφέρεται με σύστημα τετρακίνησης, o Frank van Meel ξεκαθάρισε πως «δεν θα λανσαριστεί ως μοντέλο xDrive, ωστόσο πρέπει να δείξουμε την απαραίτητη ευαισθησία στο ποσό της ροπής που θα περνά στον πίσω άξονα».
Μάλιστα, το αφεντικό του M Division άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο το σύστημα τετρακίνησης της νέας Μ5 να πάρει την ονομασία 2+2WD ή κάποιας άλλης παρεμφερούς, που να υποδηλώνει τον χαρακτήρα του._Χ.Α.